سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 215449

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در اولین نطق انتخاباتی خود که از شبکه اول سیما پخش شد ملت ایران را ملتی بزرگ، ایمانی، آرمانی، با فرهنگ و تمدن‌ساز دانست و گفت:‌باور من نسبت به توانمندی و بزرگی ملت ایران باوری عمیق است چرا که همواره به سه عنصر اصیل عنایت خدای بزرگ، مدیریت عالی حضرت ولی عصر (عج) و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران اعتقاد راسخ داشته‌ام.
اگر ملتی در مسیر آرمان‌های الهی بایستد، نصرت خداوند حتی است؛ حضرت ولی‌عصر (عج) نیز حاضر و ناظر است و جهان را مدیریت می‌کند و یار و یاور ملت‌هایی است که می‌خواهند سربلند زندگی کنند. احمدی‌نژاد ملت ایران را ملتی بزرگ، توانمند و تاریخ‌ساز دانست که همواره ظرفیت‌های خود را در طول تاریخ و در عرصه‌های گوناگون نشان داده است.
نقش بی‌بدیل ملت ایران در برپایی فرهنگ و تمدن جهانی از دیدگاه همه صاحب‌نظران و مورخان یک نقش بی‌نظیر بوده است و همه معترفند که ملت ایران در برپایی تمدن بشری نقشی اصیل و محوری برعهده داشته است. وی با اشاره به اعتراف همه صاحب‌نظران مبنی بر نقش کلیدی ملت ایران در پایه‌گذاری تمدن اسلامی افزود: ملت ما با دلی امیدوار اسلام ناب را دریافت و در آغوش کشید و بالاترین خدمات را به تبیین و ترویج اندیشه اسلام ناب انجام داد و خود نیز از این رهگذر شکوفا شد.
در این مقطع ملت ایران یک بار دیگر نشان داد که می‌تواند در عرصه‌‌های بین‌المللی تحول‌آفرین، الهام‌بخش و پیشتاز باشد و در همین راستا همه معادلات ظالمانه و یکسویه نظام سلطه را به چالش کشید و قدرت ذاتی ملت‌ها را در مقابل قدرت و ثروت صف‌آرایی کرد و پیروز شد.
علت اینکه در آن مقطع تصمیم گرفتم به عنوان قطره‌ای از اقیانوس زلال ملت ایران وارد عرصه شوم این بود که در آن زمان یک احساس عمومی در ملت ما شکل گرفته بود که در حال فاصله گرفتن از مسیر نورانی انقلاب است و این فاصله روز به روز در حال افزایش بود و بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده ملت ایران در این احساس شریک بودم.

عنصر اول بوجود آمدن این احساس، فاصله گرفتن از آرمان‌ها و ارزشهای ملت ایران و علت دوم نیز فاصله گرفتن مدیران ارشد از متن ملت بود؛ این دو علت از یک جنس است که هر دو خود را در مدیریت نشان می‌دهند.
ملت ایران همیشه در طول تاریخ مسئولیت خود را به خوبی ایفا کرده و نشان داده است که هرگاه مدیران صالح و معتقد به آرمان‌ها در مصدر کار بودند ملت ایران قله‌ها را فتح کرده است، بخصوص در دوران انقلاب این مسئله بسیار مشهود بود اما اگر در آن مقطع چنین احساسی در ملت ما شکل گرفته بود ملت را باید در مدیریت‌ها جستجو کنیم.

علی‌رغم اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی به ارمغان آورد اما در بخش‌های گوناگون دچار شرایطی شدیم که اعتماد و خودباوری ملی در نقطه حضیض قرار گرفت و دشمنان، ضعف را با فشار تبلیغاتی و سیاسی بر ملت ما تحمیل کرده و می‌خواسته‌اند ملت ما را تحقیر کنند.
در مسائل اقتصادی نیز مشکلاتی سنگین و لاینحل وجود داشت که عده‌ای تنها راه حل آن را هضم شدن در نظام سلطه می‌دانستند؛ در آن مقطع بیش از 1500 بنگاه بزرگ در مشکلات شدید بسر می‌بردند و در بخش‌های مختلف دیگر نیز با مشکلاتی مهمی مواجه بودیم؛ در سیاست داخلی نیز همواره کینه‌ورزی، برخورد و تنش وجود داشت و هر روز به یک بهانه‌ به این مسائل دامن زده می‌شد و حتی یک موضوع پیش‌پا افتاده به عنوان یک موضوع ملی تحمیل می‌شود و فضا به سمت ناامیدی از آینده می‌رفت.
در سیاست خارجی نیز دیدیم که می‌خواسته‌اند انقلاب ملت ایران را در مناسبات ظالمانه جهان هضم کنند و حتی تا جایی پیش رفتند که اعلام کردند که می‌خواهند ریشه ملت ایران را از بین ببرند و گفتند ابتدا افغانستان و عراق و بعد ایران.
در موضوع هسته‌ای نیز بدترین شرایط را تحمیل کردند و بعد از آن توافق‌نامه نامناسب، اعلام کردند که میوه عراق را در سعدآباد چیدیم و سپس در پاریس طرح‌های خود را تکمیل کردند و در مقابل حرکت روبه‌رشد ملت ایران سدی ساختند و حتی فعالیت‌های هسته‌ای و موضوعات غیر مرتبط با موضوعات هسته‌ای را تعطیل کردند و تا جایی پیش رفتند که گستاخانه خواهان تعطیلی آزمایشگاهها و دروس مربوط به مسئله هسته‌ای شدند و گستاخی را به حدی رساندند که به ساحت ملت ایران توهین کرده و گفتند ملت ایران محور شرارت است و این در شرایطی بود که بیشترین همکاری در افغانستان و عراق با آنها شده بود.
طبیعی بود که ملت ایران چنین شرایطی را نمی‌پسندند و دیدید که در انتخابات 4 سال قبل همه ملت به صحنه آمده و فریاد بلند خود را در اعتراض به آن شرایط و گستاخی‌های نظام سلطه به گوش جهانیان رساندند. وی افزود: باور من این بود که ملت ایران می‌‌تواند و شایسته جایگاه والایی است و شعار «ما می‌‌توانیم» حرف دل مردم ایران بود که با استقبال گسترده ملت و بخصوص جوانان مواجه شد و این استقبال باعث شد که ملت ایران در طول 4 سال علی‌رغم بحرانهای سنگین جهانی دستاوردهای عظیمی داشت.

در این سالها بحران‌های عظیم سیاسی و اقتصادی جهان، اشغال افغانستان، تهدید به حمله، تحریم بی‌سابقه و فشار اقتصادی و سنگین‌ترین جنگ روانی علیه یک ملت جریان داشت اما ملت ایران در برابر همه فشارها ایستاد و امروز می‌بینیم که اعتماد به نفس و خودباوری و امید به آینده و عزت ملت ایران در نقطه اوج است. وی ادامه داد:‌در این 4 سال در عرصه اقتصادی علی‌رغم همه فشارها، دستاوردهای عظیمی در اختیار ملت ایران قرار گرفت در شرایطی که تقریباً همه کشورهای بلوک سرمایه‌داری و وابستگانشان در شرایط بحرانی و التهاب اقتصادی بسر می‌برند اما در ایران عزیز ما شاهد یک ثبات نسبی بالا هستیم و رشد و تولید و سرمایه‌گذاری ما روزافزون است.
در طی 50 سال از شروع صنعت فولاد در ایران ظرفیت تولید 10 میلیون تن بود که اکنون این میزان به 17.7 میلیون تن رسید یعنی شاهد 70 درصد رشد در این صنعت بودیم؛ ظرفیت سیمان ایران نیز پیش از این دولت 34 میلیون تن بود که امروز به 64 میلیون تن رسیده است و در زمینه آلومینیم نیز رقم 218 هزار تن به 457 هزار تن رسیده است.

در پتروشیمی تولید 24 میلیون تنی در سال در پیش از این دولت به بیش از 48 میلیون تن در سال رسیده و در زمینه مس نیز آمار تولید 178 هزار تنی به 260 هزار تن رسیده و در مجموع اکنون کارخانه‌های ما در آرامش بسر می‌برند.
رئیس جمهور اظهار داشت: تولید نفتی ایران نیز در دولت نهم به بیش از سه برابر بالاترین مقدار تولید در دولتهای قبل رسید و علی‌رغم تحریم‌های شدید در طول این 4 سال ما شاهد بیش از 66 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و 70 میلیارد دلار قرارداد جدید نفتی هستیم.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: در زمینه علم و فناوری نیز تا سال 83، 3هزار و 500 مقاله علمی داشتیم که در سال 87 و فقط در وزارت علوم 13 هزار و 500 مقاله علمی به ثبت رسیده است، در زمینه اختراعات نیز قبل از انقلاب ثبت اختراع نداشتیم اما پس از آن 4650 اختراع اختراع به ثبت رسیده بود که در 4 سال دولت نهم به بیش از 20 هزار اختراع رسید.
وی ادامه داد: در عرصه هسته‌ای امروز ما جزو چند کشور هسته‌ای جهان و در عرصه هوافضا جزو 9 کشور جهان و در بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و سلو‌ل‌های بنیادی جزو چند کشور برتر جهان هستیم و عمران و آبادانی در این دولت سه برابر مدت مشابه دولت قبل بوده است.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: نرخ بیکاری در ابتدای آغاز به کار دولت نهم 12.9 درصد بود اما علی‌رغم آنکه حدود 50 درصد بیش از پیش‌بینی قانون برنامه نیرو وارد بازار شد، نرخ بیکاری در دولت نهم به 10 درصد کاهش یافت و تعداد 800 هزار نفر از بیکاران کم شد.
رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت نهم در عرصه اصلاح ساختاری گفت: در این دولت رشد شتابان مصرف بنزین مهار شد و در عرصه سیاست خارجی نیز سایه تهدید از سر ملت ایران برای همیشه برطرف شد.
این کاندیدای انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اظهار داشت‌: برخلاف برخی‌ها که خیال می‌کنند تهدید را با سازش می‌توان برطرف کرد، ملت ما نشان داد که راه برطرف کردن تهدید، موضع اقتدار است و می‌بینید کسانی که 3 سال قبل می‌گفتند می‌خواهیم ایران را از نقشه دنیا حذف کنیم، امروز در تمجید از فرهنگ و تاریخ ملت ایران مسابقه گذاشته‌اند و همان کسانی که می‌گفتند می‌خواهیم ایران را منزوی کنیم، امروز خواستار مشارکت ایران در مدیریت جهان هستند و ملت ایران نیز آماده مشارکت در مدیریت جهانی برمبنای صلح، امنیت و برادری است.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه نمی‌خواهم گزارش کار بدهم اظهار داشت: می‌خواهم بگویم در این 4 سال یکبار دیگر اثبات شد که توانستیم و می‌توانیم؛ و امروز به لطف الهی امید و نشاط در ملت ایران موج می‌زند و علاوه بر عزت روزافزون، غرور ملی در اوج است و بواسطه غرور ملت ما سایر ملتها نیز احساس غرور می‌کنند.
وی با اشاره به موضوع پرتاب ماهواره امید افزود: موضوع این پرتاب به مسئله اول همه ملت‌ها تبدیل شد و حتی بسیاری از ملت‌ها به یکدیگر تبریک می‌گفتند و شرینی توزیع می‌کردند و پرتاب ماهواره امید ایران را به منزله بازیابی هویت خود می‌دانستند چرا که ملت ایران الهام‌بخش و پرچم‌دار برادری، عشق و امید است.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اثبات شد که می‌توانیم و توانستیم گفت: این آغاز راه است و باور ما این است که ملت ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد و همه این تحولات نشاندهنده آن است که همه این ظرفیت‌های عظیم هنوز شکوفا نشده چرا که برای این شکوفایی تازه بسترسازی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: همه ما باور داریم که ملت ایران برای تصمیمات و کارهای بزرگ آمادگی دارد و می‌‌توانددر عرصه‌های جهانی نقش‌آفرینی کند و اثبات شد که ساختن ایران و نقش‌آفرینی در عرصه‌های جهانی لازم و ملزوم یکدیگر هستند؛ باور ما این است که امروز شرایط برای جهش‌ها و تصمیمات بزرگتر آماده شده و ملت ایران در آستانه حرکت‌های بزرگ به سمت قله‌ها است و البته این بدان معنا نیست که اشکلات وجود ندارد اما مهمتر از همه عزم یک ملت برای فتح قله‌های بلند است امروز این عزم و اعتماد به نفس و خودباوری ملی در اوج قرار دارد.
رئیس جمهور افزود:‌البته بداخلاقی و کارشکنی‌ها هم وجود دارد اما اراده ملت ایران بر اینها غلبه خواهد کرد.
احمدی‌نژاد از ملت بزرگ ایران به خاطر همه خوبیها و تحمل و همراهی آنها تشکر کرد و گفت: امروز عضویت در خانواده بزرگ ایران و خادمی ملت ایران افتخاری بی‌نظیر است.
وی با تشکر از همه اقشار ملت ایران تصریح کرد: ملت ما در یک همبستگی بی‌نظیر در میسر عزت و کمال در حال حرکت هستند و از رهبری بزرگوار نیز که همواره پشتیبان، در کنار ارزش‌های انقلابی ملت و پیشتاز حرکت ملت ایران بوده‌اند تشکر می‌کنم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همه اقوام ایران از آذری، کرد، لر، عرب، بختیاری، قشقایی، خوزستانی، لک، خراسانی، سیستانی، مازندرانی، گیلک، تالش و فارس‌ها و گل‌های گلستان ایران هستند.
وی از زنان و دختران ایران که کانون عشق و بالندگی و پسران و مردان ایران که پاسدار عزت ملت ایران هستند نیز تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: امروز همه ما آماده جهش و حرکت به سمت قله‌ها هستیم و عزم و اراده ملی برای کار و تلاش فراهم است، پس پیش بسوی ایرانی آبادتر، عزیزتر و سربلندتر.


پنج شنبه 88/3/14 .::. 1:16 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^ فقط دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران ، سرور همه ملت آزادی خواه جهان^


پنج شنبه 88/3/14 .::. 1:16 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

سلام

انتخابات نزدیک است چه فکری برای انتخابات کرده اید.

امشب مناظره بین اقای احمدی نژاد و میر حسین صورت میگیرد همه منتظرند تا ببینند چه خواهند گفت

نظر شما چیه ؟

اقای احمدی نژاد گفته که اگه به تخریبهای خود ادامه بدند پرونده همشون را برملا میکنه . الله اعلم که اینا در 24 سال حکومت خود چه کارهای کرده اند کاش اقای احمدی نژاد میتونست چهره اینا را بر ملا کنه تا مردم بهتر بتونند بشناسند و بهتر انتخاب کنند ولی حیف که همیشه برخی مواقع مصلحت مانع از گفتن وافعیات میشه . راستی چرا پیامبر دشمنان اهل بیت را پذیرفت که جزء یاران ایشان باشند چرا  علنا کفر انها را بر ملا نکرد  ؟

شاید نخواسته جلو امتحان مردم را بگیره راستی مگه پیامبر وظیفه داشته جلو امتحان ملت را بگیره  نه وظیفه اون یه چیز دیگه بوده اگه چهر ه اونا را برملا میکرد که مردم نمیتونستند ازمایش بشن .

وقتی همه مردم میگن ما اسلام اوردیم خدا هم میگه باشه آزمایشتون میکنم بعد از  فوت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله  آزمایش شروع میشه .

برنده ها :کسانی که حق را از باطل توانسته اند تشخیص بدند

بازنده ها :کسانی که فکر میکنن غاصبین وعلی علیه السلام یکسانند و فرقی با هم ندارند

حال هم مردم دارند آزمایش پس میدهند .

راستی شما توانسته اید حق را از باطل تشخیص بدین

پس یا علی بروید و انتخاب کنید . راستی گول ظاهر و تبلیغات را نخورید ببینید کی حقه و کی باطل



برچسب‌ها: دکتر احمدی نژادانتخاباتعلی علیه السلامغاصبین
چهارشنبه 88/3/13 .::. 5:42 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh