سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 215521
شباهت کوههای روستای انالوجه (دالانکوه)به کوههای شبهه جزیره ای در سیبری
یکشنبه 89/6/28 .::. 3:58 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

تصاویر دیدنی از نجات معجزه آسای  یک زن در حادثه رانندگی

 

 


یکشنبه 89/6/28 .::. 3:35 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
پائیز در جنگل
شنبه 89/6/27 .::. 12:15 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

وقتی که به احادیث دوران غیبت نگاه می شود بعد از مدتی طولانی که از غیبت منجی میگذرد . بعد از اینکه ظلم و جور همه جا را فرا میگیرد . بعد از انکه فساد در همه جا ظاهر میشود مردی می آید از تبار خاندان پاک پیامبر اخر الزمان که نجات دهنده زمین و مردم کره زمین خواهد بود.

در صده های اخیر که بشر به تکنولوژی دست یافت . و دورانی که بشر مغرور به علم و صنعت خویش گشت دیگر خود را بی نیاز از دین میدید . دیگر دین برای او فایده ای نداشت  .هر که از راه میرسید بر سر دین عقده خالی میکرد یکی دین را افیون میدانست و دیگری

ان را سنتی و دیگری.... مستکبران جهان که دین را دشمن خود میدانستند بر اتش این خرمن دین سوزی می افزودند از کمونیست گرفته 

تا ایسمهای دیگر که بر ضد دین بودند همگی ساخته شدند تا دین از بین مردم رخت بندد .و داشت رخت بر می بست که .

مردی بنام روح خدا نقشه های استعمار را به مدد الهی نقش بر آب کرد. استعمار و استکبار که خود را بی رغیب میدید اکنون خود را در مقابل مردمان ایران زمین عاجز میدید .به هر حیله و مکری روی اورد تا بتواند این حکومت علوی را از بین ببرد اما نتوانست . تمام مردم ازاده

دنیا عشق و علاقه به ایران داشتند چون در ایران حکومتی بود از جنس دین . همان دینی که بدنامش کرده بودند . وداشت باور مردم میشد

که با دین هم میشود خود راساخت سیاست کرد و دنیا را ساخت . اینبار استکبار دست به حیله جدیدی زد و این بود  که با دین به جنگ دین برود . دیگر از شعارهای بی دینی کاری بر نمی اید . باید با دین یه جنگ دین رفت.

دیگر روسای جمهور امریکا با شعار بی دینی به ریاست نمیرسیدند بلکه بر عکس یکی از شعارهایشان شعار مذهب بود . و وقتی یکی از

جنایتکارترین انها خواست به قدرت برسد با شعار مذهبی به قدرت رسید . و بعد به افغانستان و عراق حمله کرد .

باید کاری میکردند . باید منجی عالم از مشرق به مغرب می امد . نباید منجی عالم از مسلمانها باشد باید کاری کرد منجی باید از مستکبران  باشد . حال که مردم اعتقاد به پایان دوران و منحی دارند چه خوب است که منجی عالم  امریکا باشد .

تعداد زیادی از فیلمهای که در هالیوود ساخته میشود نشان گر ان است که دنیا را خطری تهدید میکند . سیل زلزله حمله تروریستها

حمله از اسمان و .... و تنها منحی و نحات دهنده انسانها کسی نیست جز امریکا .

سعی میکردند که به مردم دنیا بفهمانند که ما منجی هستیم . امدیم که عراق و افغانستان را نجات دهیم . و بعد نوبت به نجات همه مردم جهان  و بخصوص مردم مسلمان .

اما هدف اصلی انها چیست . ایا هدفی جز این دارند که مسیحیان را با خود همراه کرده و به جنگ مسلمانان وادار کنند که این همان جمله بوش است که گفت اکنون جنگهای صلیبی آغازشده است .

و این کارگر نمی افتد مگر با ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان با ایجاد اختلاف بین انها و با معرفی مسلمانان به عنوان  دشمنان خدا

و معرفی خود به عنوان منحی و مصلح روی زمین و یاران خدا.

 اولین جرقه این اختلاف و جنگ بی حرمتی به قران  بود که توسط افرادی به نام مسیحیت انجام گرفت که نه مسیحی بودند و نه خداپرست

بلکه از نژاد صهیونیسم بودند که به زعم خود اتش بین مسلمانان و مسیحیان را روشن کردند. اما

اگر خدا بخواهد مکر انها به خود انها برخواهد گشت و منجی واقعی از تبار پیامبر خاتم خواهد بود.شاید پایان دوران هست و جنگ بر سر اینکه چه کسی منجی هست . و انیکه امدن منجی نزدیک است .

به امید فرج آقا


 


جمعه 89/6/26 .::. 2:21 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

برپایی نماز عید سعید فطر در سراسر کشور و جهان اسلام
شکوه حضور اقتدای امت به ولی امر مسلمین

ولی امر مسلمین جهان در خطبه های نماز عید فطر تاکید کردند مسئله فلسطین همچنان مسئله اول دنیای اسلام است.
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مذاکرات به اصطلاح صلح واشنگتن را سرپوشی بر جنایات دشمنان ملت فلسطین دانستند و افزودند: می خواهند قضایای فلسطین و جنایات دشمنان ملت فلسطین را با این مذاکرات سرپوش بگذارند.
متن کامل بیانات معظم له در خطبه های نماز عیدفطر به شرح زیر است:
خطبه اول
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین الحمد لله الذی خلق السموات و الارض و جعل الظلمات و النور ثم الذین کفروا بربهم یعدلون. أحمده و أستعینه و أستغفره و أتوکل علیه و أصلی و أسلم علی حبیبه و نجیبه و خیرته فی خلقه حافظ سره و مبلغ رسالاته حبیب قلوبنا أبی القاسم المصطفی محمد و علی آله الأطیبین الأطهرین المنجبین الهداه المهدیین سیما بقیه الله فی الأرضین. و صل علی أئمه المسلمین و حماه المستضعفین و هداه المؤمنین. اوصیکم عبادالله و نفسی بتقوی الله.
عید مبارک سعید فطر را به همه امت اسلامی، به ملت عزیز ایران و به شما نمازگزاران مکرم و معظم تبریک عرض می کنم و همه را و خودم را توصیه می کنم به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری و رعایت امر و نهی پروردگار در هر گفتار و کردار و پندار.
خدای متعال را سپاسگزاریم که فرصت عطا کرد، عمر عنایت کرد، یک ماه رمضان دیگر و یک عید فطر دیگر را شاهد هستیم. نعمت بزرگی است نعمت درک ماه ضیافت الهی. و ملت ما در واقع از این ماه استفاده شایانی بردند؛ قدر دانستند این ماه شریف و عزیز را.
این مجالس، این محافل، این تلاوتها، این ذکرها، این دعاها، این برنامه هایی که دلهای بیشتر جوان و روحهای پاک و صاف آنان در آن شرکت داشتند، دریچه های رحمت الهی را به روی ملت باز می کند ان شاءالله. قدر باید دانست.
روح معنویت و دلدادگی به ارتباط با ذات مقدس احدیت در مردم ما نهادینه است، عمیق است، ریشه دار است. بعضی ممکن است دچار اشتباهاتی بشوند، در زندگی فردی خودشان خطاهایی بکنند، اما ماه رمضان این فرصت را به آنها می دهد که به سوی خدای متعال برگردند، توجه کنند، متذکر شوند و انابه کنند. در همه انسانها این روح ارتباط با معنویت هست؛ با زبان شاعرانه این را بیان می کنند:
خاک دل آن روز که می بیختند
شبنمی از عشق در او ریختند(1)
این عشق، عشق مادی نیست، عشق هوس آلود نیست؛ این عشق به خداست؛ این، عشق به ذات احدیت است؛ این، عشق به اصل وجود است که در همه انسانها هست، نهادینه است؛ «فطرت الله التی فطرالناس علیها». (2) عوامل مادی، انگیزه های مادی، جاذبه های مادی، مانند خار و خاشاکی، زباله ای بر روی این گوهر اندوده می شود، وقتی ماه رمضان می آید، گویا نسیمی است که این زوائد را برطرف می کند، آن گوهر، خود را نشان می دهد و توجه به خدای متعال جان می گیرد. لذا در این ماه رمضان مثل اغلب ماه رمضانهای گذشته شاهد بودیم همه مردم، انواع و اقسام سلائق، نوع رفتارهای گوناگون، نوع لباسهای گوناگون، در این مجالس بخصوص در شبهای مبارک قدر شرکت کردند، بهره بردند، استفاده کردند، اشک ریختند.
دل چو به آن قطره غم اندود شد
بود کبابی که نمک سود شد
دیده عاشق که دهد اشک ناب
هست همان خون که چکد از کباب(3)
این اشکهایی که از چشمها جاری می شود، در حقیقت از دل بیدار و پاک است که بیرون می آید و می جوشد. مردم عزیز ما این را باید قدر بدانند. ذخیره ای به دست آوردید، محصولی اندوختید در این ماه مبارک، آن را حفظ کنید؛ با قرآن انس پیدا کردید. این را حفظ کنید؛ این انس را حفظ کنید. این نماز جماعت اول وقت را، نماز در مسجد را، نماز با حال و حضور را برای خودتان در طول دوران سال نگه دارید و تا آنجایی که ممکن است، نگذارید این عوامل مادی، این خار و خاشاک، این خاکسترهای مادی روی این گوهر بنشیند. ملتی که این خصوصیات را در خود حفظ کند و این عروج معنوی و تکامل معنوی را در خود نگه دارد، این ملت در همه میدانها- در میدان مادی، در میدان معنوی، در عزت، در اقتدار، در ایجاد همه سرمایه های ملی- موفق خواهد شد و ان شاءالله این برای ملت ما پیش خواهد آمد.
امروز هم روز عید فطر است که در روایت «علل»: «فیکون یوم عید و یوم اجتماع و یوم فطر و یوم زکاه و یوم رغبه و یوم تضرع»، (4) هم عید است، هم روز اجتماع مردم است. امروز در سراسر دنیای اسلام مردم مسلمان عید می گیرند. این متوجه شدن دلها به یک نقطه در یک زمان، فرصت بزرگی برای امت اسلامی است. «یوم زکاه و یوم رغبه »؛ روزی است که به خدای متعال رغبت نشان می دهید. «و یوم تضرع»؛ روزی است که انسان به خدا تضرع می کند. این عید، عید توجه است؛ عید معناست. امیدواریم که خداوند متعال توفیق بدهد بتوانید- همه مان بتوانیم- امروز را که روز عید است و روز مبارک جمعه است، از فیوضات الهی استفاده کنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
قل هوالله احد. الله الصمد. لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد. (5)
خطبه دوم
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین. والصلاه و السلام علی سیدنا و نبینا ابی القاسم المصطفی محمد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداه المهدیین سیما علی امیرالمؤمنین و الصدیقه الطاهره و الحسن و الحسین سیدی الشباب اهل الجنه و علی بن الحسین و محمدبن علی و جعفربن محمد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمدبن علی و علی بن محمد و الحسن بن علی و الخلف القائم المهدی صلوات الله علیهم اجمعین. و صل علی ائمه المسلمین و حماه المستضعفین و هداه المؤمنین. اوصیکم و نفسی عبادالله بتقوی الله.
اولین مطلبی که در خطبه دوم عرض می کنم، تشکر از ملت عظیم الشان ایران به مناسبت حرکت پرشکوه روز قدس است. ملت ایران نشاط خود را، روحیه خود را، عزم و اراده خود را، موقع شناسی خود را در این اجتماع عظیم نشان دادند. سی و یک سال از روزی که امام بزرگوار ما این روز را اعلام کرده اند می گذرد، توقع دشمنان این بود که روز به روز کمرنگ تر شود و به فراموشی برسد. خدا را شکر که روز به روز این انگیزه، این شعله فروزان در دل مردم و در عمل مردم برجسته تر شد. امسال در کشورهای گوناگون: در آسیا، در خاورمیانه، در آفریقا، در آمریکا، در اروپا، مسلمانها در نقاط مختلف عالم این روز را گرامی داشتند و ملت بزرگ ایران، محور اصلی این حرکت عظیم امت اسلامی، این روز را با شکوه تمام برگزار کرد و نشان داد که در شرایطی که اقتضائات بین المللی وجود دارد، وظایف خود را گرمتر و گیراتر، پرانگیزه تر و پرشورتر انجام می دهد.
رژیم صهیونیستی قساوت خود را به اعلی درجه رساند. از اطراف و اکناف عالم هر چه صدای حمایت بلند شد، بی اعتنائی کرد، جنایت کرد. ملت مسلمان ایران در این شرائط، روز قدس را از همه سال گویا گرمتر و گرامی تر داشتند. تلاشهای مغرضانه آمریکا و غرب بر علیه جمهوری اسلامی، ملت ما را پرانگیزه تر کرد. در این قضیه ای که برای استکبار جهانی و سلطه گران جهانی، مسئله فلسطین یک مسئله ای است که می خواهند آن را به هر نحوی که ممکن است به انزوا بکشانند، ملت ایران این را در متن آورد. آفرین بر این ملت بزرگ.
امید و انگیزه موج میزند در رفتار و گفتار مردم عزیز ما. من بازتاب این امید و این انگیزه را، امسال در ملاقات با دانشجویان، در ملاقات با دانشگاهیان و نخبگان، در ملاقات با کارگزاران و مسئولان عمده کشور و نظام، در ملاقات با مدیران ارشد، با کارآفرینان، در ملاقات با قشرهای مختلف در ماه رمضان، در گفتار آنها مشاهده کردم؛ در منش آنها و سیمای آنها این امید و این انگیزه را مشاهده کردم. ملتی که یک چنین امیدی در او هست، اینجور به سمت آینده با نگاه خوشبینانه و با عزم و اراده نگاه می کند، این ملت مسلماً و قطعاً و یقیناً به قله ها دست پیدا خواهد کرد.
در قضایای جهانی و منطقه ای، قضایای زیادی هست که برای امت اسلامی مهم است، ولی قضیه ای که از همه فوری تر است، سیل پاکستان است. اسمش سیل است، اما در واقع یک بلای عظیم، یک مصیبت بزرگ برای ملت پاکستان که یکی از ملتهای مومن امت اسلامی است و در همه قضایای گوناگون این ملت جزو پیشروها بوده است و پیشقدم بوده است در اظهار دیانت، در اظهار تعصب دینی و پایبندی دینی، به وجود آمده است. این ملت امروز مبتلاست به یک مصیبت عظیم. این رود سند از شمال تا جنوب پاکستان طغیان کرده است؛ از مرز چین در شمال پاکستان تا اقیانوس هند در جنوب پاکستان، سرتاسر این خط طولانی یک سیل عظیم، یک طغیان آبی عظیم، یک طوفان عظیم، زندگی مردم را بکلی دگرگون کرده است. بیش از ده هزار روستا از بین رفته؛ تمام مزارع و باغستانها که محل تغذیه این ملت و امید این ملت به صادرات و کسب ثروت بوده است، بکلی نابود شده است؛ ده ها هزار مدرسه، مسجد، حسینیه در طول این خط طولانی نابود شده و از بین رفته است. این عرض رود سند- آنطور که به من گزارش کردند- به طور متعارف در حدود دو کیلومتر، یک کیلومتر و نیم است که در یک جاهائی که با رودهای دیگر متصل شده است، حدود نود کیلومتر آب گرفتگی ایجاد کرده است! مردم، چهارپایان، زندگی ها، خانه ها و امیدها از بین رفته اند. آن طوری که تخمین زده اند، در حدود چهل الی پنجاه میلیارد دلار به خاطر این سیل به پاکستان خسارت وارد شده! بیست میلیون از مردم آواره شده اند و چند هزار کشته شدند: بچه ها، کودکان، زنها، پیرمردان، از کارافتاده ها.
این مردم امروز به آب احتیاج دارند، به غذا احتیاج دارند، به لباس احتیاج دارند، به سرپناه احتیاج دارند، به همه لوازم زندگی احتیاج دارند. ماه رمضان را با این حال، ملت پاکستان روزه گرفتند. روز عید فطر است، روز اجتماع است، روز امت اسلامی است. مردم ما باید همت کنند. دولت جمهوری اسلامی کمکهائی کرده است، بعضی از مردم کمکهائی کرده اند، لکن اینها کافی نیست، بیشتر باید کمک کنیم. این وظیفه همه ماست. برادران مومن ما، برادران مسلمان ما در آنجا دچار یک چنین مصیبت بزرگی شده اند. این فقط خطاب به شما ملت ایران نیست، خطاب به همه دنیای اسلام است، خطاب به همه ملتهاست، خطاب به همه مسلمانهای کشورهای مسلمان است، خطاب به کنفرانس اسلامی است؛ همه باید همت کنند، باید کمک کنند. جمع شده اند، گفتند حالا یک میلیارد، دو میلیارد! کو این نیاز عظیم این ملت؟! با این چیزها تأمین نمی شود. پاکستان ضربه سختی خورد. هر مقداری که می توانیم، باید کمک کنیم. خداوند کمک کند که بتوانیم، هر مقداری که می توانیم؛ این مسئله مهمی است.
البته ما از بی ثباتی سیاسی پاکستان نگرانی داریم. قدرتهای متجاوز و سلطه طلب از این وضعیت دارند استفاده می کنند، فرصت طلبها دارند سوء استفاده می کنند. بعضی از دولتهای متجاوز می خواهند پاکستان را به پادگان نظامی خودشان تبدیل کنند؛ اینها هم هست. اینها هم نگرانی های دیگری است که امیدواریم ملت رشید پاکستان خودشان متوجه باشند. دولت پاکستان وظایفشان را می دانند و ان شاءالله خداوند کمکشان کند، بتوانند به بهترین وجهی خودشان را از این مصیبت بیرون بکشند.
مسئله فلسطین، همچنان مسئله اول دنیای اسلام است. جنایات در غزه همچنان ادامه دارد. جنایات در کرانه غربی رود اردن همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت و پرروئی ظلم و ستم خود را بر مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد، آنوقت آنجا در واشنگتن جلسه کنفرانس صلح می گذارند! صلح با کی؟! می خواهند قضایای فلسطین را، جنایات دشمنان ملت فلسطین را سرپوش بگذارند، با این مذاکراتی که اسمش راگذاشته اند «مذاکرات صلح»! غاصبی آمده است خانه یک ملت را غصب کرده است، به این اکتفاء نکرده؛ از هر نوع امکانی برای سرکوب این ملت استفاده می کند، اینها هم با کمال بی اعتنائی- دنیای غرب، آمریکا و دیگران- نشسته اند دارند تماشا می کنند، متجاوز و ظالم و سرکوبگر را تشویق هم می کنند، آن وقت جلسه می گذارند برای صلح! کدام صلح؟! چه صلحی؟! بین کی و کی؟ آن وقیحهای ستمگر صهیونیست هم با کمال پرروئی در مقابل فلسطینی ها می ایستند، می گویند بایستی یهودی سازی را شما قبول کنید. جنایت بزرگ آنها این است که می خواهند یهودی سازی کنند. قدس شریف را، قبله مسلمانان را، فلسطین عزیز را، به عنوان یهودی سازی، مرکز ظلم و ستم و توطئه خودشان قرار بدهند. این مسئله اصلی ماست.
امیدواریم که خداوند متعال به ملتهای مسلمان توفیق بدهد، به دولتهای مسلمان کمک کند که بتوانند وظیفه خودشان را در مقابل این حادثه تلخ، این واقعه تلخ بشناسند. البته ملت فلسطین خوشبختانه با همه این فشارها، با کمال قدرت و استقامت ایستاده است. آدم باورش نمی آید؛ یک ملت اینقدر مقاوم! اینقدر با همت و با غیرت! این فشارهای عجیب و غریب آنها را نتوانسته است به عقب وادار کند، به عقب بنشاند. از بیست سال پیش و سی سال پیش، فلسطینی ها امروز قوی ترند، مصمم ترند، عازمترند؛ توانائی شان هم بحمدالله بیشتر است و بدون شک و تردید فلسطینی ها خواهند توانست دست متجاوز را قطع کنند و بساط این رژیم قلابی و دروغین را از سرزمین فلسطین جمع کنند.
پروردگارا! پروردگارا! عبادات این ملت، زحمات این ملت، تضرع و خشوع این ملت در طول ماه رمضان و روز عید فطر را به کرمت قبول کن. پروردگارا! درهای رحمت و مغفرت را بر روی این مردم باز کن. پروردگارا! گره ها و مشکلات از کار مردم بگشا. پروردگارا! روز به روز حرکت این ملت به سمت پیشرفت و به سمت قله ها را آسانتر و سریعتر بگردان. پروردگارا! ما را بیامرز. پروردگارا! ما را از فیض رمضان، از فیض عید فطر، از فیض تضرع و خشوع محروم مفرما. پروردگارا! اموات ما را مشحون از لطف و رحمت خود بگردان. پروردگارا! امت اسلامی را روز به روز سرافرازتر بفرما.
بسم الله الرحمن الرحیم
والعصر. ان الانسان لفی خسر. الاالذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکات

عید فطر
یکشنبه 89/6/21 .::. 1:17 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()


آیت الله مکارم شیرازی، امروز بعد از نماز ظهر و عصر در آخرین بحث تفسیر قرآن کریم در جمع روزه داران حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با اشاره به جنایات وهابی ها، آنها را از کفار بی رحم تر بیان کرده و اظهار داشتند: تقیه یک کار عاقلانه است؛ چرا که اگر انسان در محیطی که آدم های متعصب و خونخوار هستند، ایمان خود را اظهار کند، سرش را جدا خواهند کرد.
 
ایشان با بیان این که اسلام دستور به خطر انداختن جان انسان را نمی دهد، گفتند: این سخن وهابی ها که می گویند شیعه به تقیه قائل است، بسیار اشتباه است.
 
* تقیه سفارش قرآن است
 
این مرجع تقلید با اشاره به مومن حضرت موسی (ع)]مؤمن بنی اسرائیل[ که با تقیه، جان آن حضرت را از دست فرعون نجات داد، تصریح کردند: وهابی های افراطی می گویند اگر مؤمن حضرت موسی (ع) تقیه کرد در برابر کفار بود، شما شیعیان چرا تقیه می کنید؟ ما می گوییم وهابی ها از کفار بی رحم ترند، چرا که چند نفر از شیعیان را جمع کرده و با چاقو سر بریده اند، کدام کافر می تواند این کار را بکند، باید از شما بیشتر از کفار تقیه کرد.
 
استاد خارج فقه حوزه در ادامه سخنان خود با اشاره به وقوع سیل در پاکستان یادآور شد: سیل پاکستان را فرا گرفته و داد مردم همه جا بلند است اما این جمعیت وهابی سلفی بمب گذاری کرده و عده ای را کشته اند آیا از این نوع جنایات در دنیا سابقه دارد؟
 
* 11 سپتامبر ساخته شده وهابی ها است، نه مسلمانان 
 
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اعلان کشیش مسیحی مبنی بر آتش کشیدن قرآن ها، گفتند: این کشیش آمریکایی خیلی نادان است، چون آنهایی که داستان 11 سپتامبر را به وجود آوردند اقلیتی به نام وهابی هستند، مسلمانان کاری با آنها ندارند، شما چه کاری به اکثریت مردم دارید.
 
* ای کاش وهابیت پا نگرفته بود
 
ایشان تصریح کردند: ما ترور را اجازه نمی دهیم چه مسلمان باشد یا غیر مسلمان و ای کاش وهابیت پا نگرفته بود، چون در این صورت امروز اکثر مردم دنیا مسلمان شده بودند.
 
معظم له با هشدار به این کشیش مسیحی که نخواهید توانست قرآن را آتش بزنید، اظهار داشتند: بدانید اگر قرآن را آتش بزنید ما به موسی (ع) و عیسی (ع)  احترام می گذاریم، تورات و انجیل را از آنان می دانیم و هرگز اجازه نمی دهیم به انبیاء بی احترامی شود و یا کتابی سوزانده شود.
 
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: اگر در محیطی هستید که همصدا با شما نیستند، احساس تنهایی نکنید، چون کسی که خدا با او باشد، تنها نیست.
 
* در مسیر حق تنها نیستیم
 
ایشان افزودند: در محیط آلوده، آلوده نشدن افتخار است، نباید فکر کنیم در مسیر حق تنها هستیم و باید همرنگ جماعت شویم چون همرنگ جماعت شدن آلودگی و رسوایی است.
 
معظم له بیان داشتند: تنهایی در مسیر حق را باید از حضرت علی (ع) یاد گرفت، چون در زمانی که پیامبر اکرم (ص) تنها بود مسیر ایشان را ادامه دادند و هرگز همرنگ جماعت نشدند.

کشیش مسیحی
جمعه 89/6/19 .::. 1:42 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()



به دنبال تداوم رفتارهای دشمن پسند و فتنه انگیز علی محمد دستغیب در شیراز، یک شهروند شیرازی گزارشی از گذشته جریان فتنه در این شهر منتشر کرد.
سایت الف به قلم مهدی کازرونی ضمن تأکید بر اینکه «نویسنده به هیچ روی در پی انکار سوابق انقلابی علی محمد دستغیب و مسجد وی در پیش و پس از انقلاب نیست و همچنین برنامه های اخلاقی و مذهبی و فرهنگی مسجد آتشیها و کانون های وابسته نیز، قرار نیست زیر سؤال برود» نوشت: ما در پی آنیم، تا با تحلیلی موشکافانه به بررسی تاریخچه انحراف و زاویه گرفتن این مجموعه از خط اصیل امام خمینی(ره) و ولایت فقیه در لوای دفاع از خط امام بپردازیم. خاندان دستغیب از خانواده های اصیل و متدین و عالم پرور شیراز بوده است و علما و بزرگانی را در میان خود پرورش داده است، که از جمله می توان به مرحوم آیت الله سیدهدایت الله دستغیب، شهید محراب آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب و اکنون نیز می توان به اخوی گرامی جناب آقای سیدعلی محمد دستغیب یعنی حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب اشاره نمود، که ایشان بحمدالله پیوسته از شخصیتی معتدل و مواضعی متین در پشتیبانی از امام(ره) و ولایت فقیه و نمایندگان ایشان در استان فارس برخوردار بوده اند، به نحوی که در انتخابات دوره های اخیر مجلس خبرگان رهبری نیز بیشترین آراء را در استان فارس به خود اختصاص داده اند، گفتنی است که ایشان و برادرشان خواهرزاده های شهید محراب آیت الله دستغیب می باشند.
نویسنده با اشاره به برخی رفتارهای انحرافی مرید و مرادی در مسجد آتشی ها و نیز هشدار درباره عجب و غروری که یکی از دام های شیطان است، ادامه می دهد: پس از شهادت حضرت آیت الله دستغیب در دهه 60،حضرت آیت الله حائری شیرازی ( از علمای شناخته شده و چهره های مبارز استان فارس) با حکم امام خمینی ابتدا به عنوان امام جمعه و سپس نمایندگی امام عازم شیراز شد چرا که ایشان پیش از آن به عنوان نماینده دور اول مجلس ساکن تهران بودند. در همین اثنا کم کم زاویه های انحراف و خودمحوری ها و اعلام مواضع در مقابل نماینده مستقیم امام خمینی، در لوای دفاع از خط امام خود را نشان می داد، به نحوی که در مدت زمان کوتاهی جناب آقای دستغیب و مسجد ایشان محور اختلافات و خط بازی های شیراز و استان فارس قرارگرفتند، این جریان در سال 1364به اوج خود رسید به نحوی که در این سال در یکی از نمازجمعه های نزدیک به روز قدس تعداد زیادی از افراد منسوب به مسجد ایشان با سر دادن شعارهای توهین آمیز و هتاکانه که جای ذکر ندارد و پرتاب مهر، کفش و...، تحت عنوان دفاع از خط امام و حمایت از قائم مقام رهبری آقای منتظری و... نمازجمعه امام جمعه منصوب امام خمینی(ره) را برهم زدند و جالب اینکه در آن روز تاریخی، وقتی حضرت آیت الله جنتی حکم منصوب امام برای بررسی مسائل شیراز اندکی برآشفته و اعتراض نمود، با شعار «مرگ بر سازشکار» مورد لطف مریدان جناب آقای سیدعلی محمد دستغیب قرار گرفت، و این چنین است که «خودمحوری» این دوستان، بخوبی روشن می شود چرا که همان طور که در نوار سخنان آن روز موجود است، همین افراد چند دقیقه قبل از اعلام مواضع آقای جنتی با شعار «صل علی محمد یار امام خوش آمد» از ایشان استقبال می کنند. جالب اینکه پس از حدود 52سال از آن جریان، جناب آقای دستغیب، اخلال در سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در مرقد امام را به شدت محکوم نموده و این جریان را نشانه انحراف جدی از خط امام قلمداد می نماید در ادامه این تحلیل آمده است: علاوه بر موارد مذکور رخنه افراد مسئله دار و ناباب در اطراف ایشان مثل برخی از نزدیکان سیدمهدی هاشمی معدوم (برادر داماد آقای منتظری) و همچنین رفت و آمد فراوان مصطفی کاظمی (موسوی) از متهمان اصلی قتل های زنجیره ای در مسجد ایشان و نقش محوری او در اختلافات شیراز، به عنوان مدیرکل وقت اطلاعات استان فارس، تحلیل و واکاوی جریان خط بازی ها و انحرافات جریان منسوب به آقای دستغیب را مشکل تر می نماید. گفتنی است ایشان سال ها به عنوان نماینده آقای منتظری در دانشگاههای شیراز بوده اند، و از باب «السنخیه اساس الانضمام» انسان، مسائل مشابهی مثل نوعی ساده اندیشی در تحلیل ها و نفوذ افراد مشکوک در اطرافیان را در ایشان هم مشاهده می نماید. جالب اینکه در همان سالها نماینده امام و بعداً مقام معظم رهبری در استان فارس جناب آقای حائری شیرازی با مشکوک شدن به رفتار آقای کاظمی، خطرناک و نفوذی بودن ایشان را به مسئولان وقت وزارت اطلاعات خبر می دهد اما متأسفانه ایشان پس از مدتی به تهران منتقل شده و پست بالاتری را دریافت می نماید، اما در نهایت پس از جریان قتل های زنجیره ای در دوران اصلاحات دستگیر می شود.
نویسنده در پایان تأکید می کند: ضمن دعا و آرزوی عاقبت به خیری برای خود و جناب دستغیب و دوستان ایشان، از این دوستان می خواهم که در حین گوش دادن به مواضع اخلاقی و درسهای استاد دستغیب، با نظر عبرت نیم نگاهی هم به همنشینان و حامیان دوآتشه خود مثل رادیو فردا، صدای آمریکا، بی بی سی، تلویزیون های فاسد لس آنجلسی و سایت های ضدانقلاب داشته باشند، چرا که قطعاً این میهمانان ناخوانده برای رضای خدا به انتشار و حمایت از سخنان ایشان نمی پردازند.

نقل از روزنامه کیهان



پنج شنبه 89/6/18 .::. 2:32 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()
   1   2      >
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh