سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 215443
مردم آگاه ایران را نمی‌توان با مسجد ضرار فریب داد

در آستانه عید عظیم و پربرکت میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر، مهدی موعود ارواحنا لمقدمه فداه، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، صبح امروز در فضایی سرشار از شکوه و معنویت برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تجلیل از حضور چهل میلیونی ملت بزرگوار ایران در حماسه ماندگار 22 خرداد، با تنفیذ رأی ملت، آقای احمدی نژاد را به ریاست جمهوری منصوب کردند.

در ادامه مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) تقارن این عید بزرگ با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری را امری مبارک دانستند و تأکید کردند: پدیده بدیع، جذاب و تأمل برانگیز مردمسالاری دینی که مبین ترکیب شگفت آور حضور پرشور و جدی مردم در انتخابات و توجه و اهتمام همزمان آنان به معیارهای اسلامی و الهی است پاسخی جدی به نیازهای امروز جامعه بشری به شمار می آید.

ایشان با اشاره به عدم حضور مردم در تمامی صحنه های تصمیم گیری دوران طاغوت، همکاری و حمایت مدعیان دمکراسی و حقوق بشر با رژیم دیکتاتور و موروثی قبل از انقلاب را یادآور شدند و افزودند: در پرتو انقلاب عظیم ملت، حضور مردم در صحنه و خشوع در مقابل احکام الهی، حقیقت واحدی به نام جمهوری اسلامی را شکل داده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای بحث درباره اولویت داشتن جمهوریت یا اسلامیت را بحثی انحرافی و بی معنا دانستند و خاطرنشان کردند: جمهوریت و اسلامیت دو عنصر جدا از یکدیگر نیستند چرا که تکیه به مردم و احترام به خواست و رأی آنان، در دل اسلامیت و اتکای به احکام الهی قرار دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای حوادث و فراز و نشیبهای سه دهه اخیر را، اثبات کننده کارآمدی نظام جمهوری اسلامی خواندند و افزودند: برگزاری حدود 30 انتخابات با حضور گرایشهای گوناگون سیاسی در 30 سال اخیر و انتخاب «اصل نظام، قانون اساسی و مدیریتهای اساسی کشور» با رأی مردم، نشان دهنده ظرفیت عظیمی است که اکثر ناظران بیرونی، حتی اگر غرضی نداشته باشند در درک و فهم آن ناتوان بوده اند.

رهبر انقلاب اسلامی انتقال توأم با آرامش و احترام قدرت و دست بدست شدن مسئولیتهای اجرایی در سالهای پس از پیروزی انقلاب را نشانه هایی از ظرفیت تحسین برانگیز نظام برشمردند و خاطرنشان کردند: در این سالها در بخشی از مدیریتها و عملکردهای آنان گاه زاویه هایی با مبانی نظام دیده شده است اما انقلاب با هضم درونی این موارد عملاً آنها را در مسیر گسترشِ تواناییهای خود به کار گرفته و با افزایش ظرفیت و تجربه خود، با قدرت بیشتر به راه خود ادامه داده است.

ایشان مردم سالاری دینی و ترکیب ذاتی اسلامیت و جمهوریت را راز ماندگاری و آسیب ناپذیری جمهوری اسلامی دانستند و تأکید کردند: به فضل الهی و هوشیاری مردم و مسئولان این حقیقت مصونیت بخش، همواره حفظ خواهد شد.

بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم پرشکوه تنفیذ به تبیین پیامها و تجربه های مهم انتخابات مبارک 22 خرداد اختصاص داشت.

حضرت آیت الله خامنه ای اثبات قدرت نظام جمهوری اسلامی در جلب اعتماد ملت و بسیج توده ها را اولین پیام انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری دانستند.

ایشان در همین زمینه افزودند: برخی در سالهای پس از انقلاب منتظر بوده اند که نظام اسلامی کهنه شود و از چشم مردم بیفتد اما انتخابات اخیر و شکسته شدن نصابهای جهانیِ حضورِ ملتها در انتخابات، این حقیقت روشن را نشان داد که نظام اسلامی پس از 30 سال در جلب اعتماد مردم و بسیج آنها موفق تر و قدرتمندتر شده است و این حقیقت ناب نباید با برخی قضایای حاشیه ای انتخابات، از نظرها دور بماند.

حضرت آیت الله خامنه ای، وجود اعتماد متقابل میان نظام و مردم را دومین پیام انتخابات 22 خرداد خواندند و خاطرنشان کردند: باز بودن عرصه برای به صحنه آمدن و گفتگو و بحث گرایشهای گوناگون، نشانه اعتماد به نفس نظام اسلامی و اعتماد نظام به ملت بود.

ایشان در همین زمینه افزودند: مردم نیز متقابلاً به نظام اعتماد کردند و با ریختن آرای عظیم خود به صندوقها، توجه و اقبال ملت به نظام منتخب خود را اثبات کردند و این واقعیت نشان می دهد کسانیکه از بی اعتمادی مردم حرف می زنند اگر از روی غرض ورزی نباشد از روی غفلت است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام است و از همه مسئولان و دست اندرکاران بخشهای مختلف انتظار جدی داریم که با رفتار خود، این اعتماد گرانقدر به طور مستمر افزایش دهند.

وجود نشاط و امید در مردم، سومین نکته ای بود که رهبر انقلاب به عنوان پیامهای انتخابات اخیر ریاست جمهوری به آن پرداختند.

ایشان خاطرنشان کردند: دلِ افسرده و ناامید وارد عرصه انتخابات نمی شود و حضور پرشور جوانان و دیگر قشرها در پای صندوقهای رأی نشان دهنده امیدی است که درباره آینده در جامعه وجود دارد.

رهبر انقلاب اسلامی پس از تبیین پیامهای انتخابات 22 خرداد به بررسی تجربیات این رویداد مهم پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای با دعوت از مردم و آحاد مسئولان برای جدی گرفتن این تجربیات افزودند: حوادث انتخابات جداً به ما هشدار می دهد که دشمن همیشه در کمین است و غفلت از ضربات احتمالی او حتی در بهترین شرایط، بسیار خطرناک است.

ایشان، برنامه و تلاش دشمن در ایجاد دغدغه و دردسر برای مردم را واقعیتی متکی بر اطلاعات دانستند و افزودند: تجربه مهم انتخابات 22 خرداد این است که اگر در عرصه سیاسی و اجتماعی به یکدیگر بدبین باشیم و به چشم دشمن به هم نگاه کنیم و اگر فکرو بصیرت نداشته باشیم، از سوی دشمنان حقیقی ضربه می خوریم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: آحاد ملت، همه مسئولان، صاحبان گرایشهای مختلف سیاسی، دلبستگان به کشور و نظام، همه و همه باید به معنای واقعی بیدار و هوشیار باشند که البته ملت خوشبختانه هوشیار بود و نگذاشت دشمن در فضای غبارآلود، به اهداف خود برسد.

حضرت آیت الله خامنه ای دشمنان را نیز به تجربه اندوزی از حوادث اخیر دعوت کردند و تأکید کردند: دشمن بداند که با چه ملت و نظامی روبروست و تصور نکند با کارهای پیش پا افتاده می تواند ملت را به زانو درآورد.

رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه هشدار دادند: دشمنان در این خیال نباشند که با تقلید مغلوط از حضور عظیم مردم در انقلاب پرشکوه 1357 و در یکی کاریکاتور از آن حرکت عظیم، می توانند به نظام اسلامی ضربه بزند چرا که این نظام مقتدر و ریشه دار با این کارها شکست نخواهد خورد.

حضرت آیت الله خامنه ای، ایمان و هوشیاری ملت را، مانع موفقیت دشمن خواندند و با اشاره به وجود نمونه هایی از سوءاستفاده از عقاید دینی مردم در تاریخ ایران تأکید کردند: با مسجد ضرار و تقلید از امام بزرگواری که از عمق دل و جان غرق قرآن بود نمی توان این مردم آگاه را فریب داد چرا که دل این ملت، به نور ایمان روشن است.

سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس جمهور با تشریح امتحانهای انتخابات 22 خرداد ادامه یافت.

ایشان ملت سرافراز ایران را برندگان و قبول شدگان این امتحان عظیم الهی دانستند و خاطرنشان کردند: بسیاری از مردم، جوانان و نخبگان براساس احساس وظیفه، ایمان و صداقت در این انتخابات شرکت کردند و بعد هم تسلیم قانون بودند که اینها برندگان این امتحان بزرگ هستند.

رهبر انقلاب اسلامی مردود شدن برخی خواص در حوادث 2 ماهه اخیر را، مورد اشاره قرار دادند و افزودند: این انتخابات برخی خواص را مردود کرد و برخی جوانان هم که با صداقت و سلامت وارد میدان شده بودند در مواردی اشتباه کردند.

ایشان قدرشناسی عملی از نعمت بزرگ حضور ملت در صحنه را عرصه امتحان رئیس جمهور منتخب و دیگر مسئولان دانستند و افزودند: رئیس جمهور محترم که از جانب ملت با رأی بالا و نصابی بی نظیر به این مسئولیت مهم گماشته شده است و همکاران او در دولت آینده باید با قدرشناسی از اسلام و ایمان ملت همه توان و تلاش خود را برای حکومت به مردم و پیشبرد اهداف انقلابی بکار گیرند.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش پایانی سخنان خود نکاتی را درباره وظایف دولت آینده مطرح کردند.

ایشان سرفصلهای سخنان دکتر احمدی نژاد در این مراسم را متین و بجا برشمردند و تأکید کردند: دولتی که تشکیل خواهد شد باید با برنامه ریزی و تکیه بر قانون، این سرفصلها را عملیاتی و اجرا کند.

ایشان تکیه بر برنامه قانون مداری و همکاری قوای سه گانه را از ضروریات شکرگذاری نعمت حضور مردم مؤمن ایران در عرصه انتخابات دانستند و دولت و مجلس و قوه قضاییه را به همدلی و یاری یکدیگر فراخواندند.

حضرت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور و دولت دهم را متعلق به آحاد ملت و همه رأی دهندگان انتخابات 22 خرداد خواندند و افزودند: این واقعیت باید در عمل و در برنامه ریزیها حتماً مورد توجه قرار گیرد.

ایشان با اشاره به علاقه مندان فراوان رئیس جمهور، خاطرنشان کردند: به موازات این علاقمندان 2 دسته دیگر هستند که باید مورد توجه و محاسبه قرار گیرند مخالفان عصبانی و زخم خورده که در 4 سال آینده به معارضه با دولت ادامه می دهند و منتقدانی که با نظام و رئیس جمهور دشمنی ندارند و باید دیدگاهها و نظرات آنان را مورد توجه قرار داد و من امیدوارم اینگونه عمل شود.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با تأکید بر ضرورت کمک و حمایت از کسانیکه در حوادث اخیر آسیبهای جانی، مالی و احیاناً آسیب حیثیتی و آبرویی دیده اند افزودند: باید از آسیب دیدگان حمایت کرد و آسیب زنندگان را هرکسی باشند شناسایی کرد و مورد مؤاخذه قرار داد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنانشان، امکانات فراوان طبیعی، مادی و انسانی ایران عزیز را خاطرنشان کردند و افزودند: نیازها و عقب ماندگیهای فراوانی نیز وجود دارد که باید با استمرار تلاش و سختکوشی رئیس جمهور و همکارانش و کمک و یاری همه سلیقه های مختلف و حتی منتقدان دولت و انجام شدن کارهای بزرگ و ماندگار، این نیازها برطرف شود و حرکت عظیم نظام به سمت تحقق اهداف والای ملت ادامه یابد.

در این مراسم آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی سرفصل ها و اولویتهای حرکت دولت دهم را در چهار سال آینده بیان کرد.

رئیس جمهور با تبیین تفاوت دموکراسی های غربی و نظام مردم سالاری دینی، ثروت، حزب، و تبلیغات پر حجم و پیچیده رسانه ای برای کسب قدرت را چارچوب اصلی دموکراسی های رایج غرب دانست و گفت در نظام مردم سالاری دینی، نقش واقعی و اصیل برای مردم است.

آقای احمدی نژاد با تأکید بر اینکه تشکیل نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در انتخابات مختلف در 30 سال گذشته تجلی بارز نظام مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و آگاه ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با حضور 40 میلیونی خود در انتخابات و اعمال اراده خود، تأثیر ناپذیری از تبلیغات و جنگ روانی کم سابقه بدخواهان را نشان دادند و بار دیگر گفتمان انقلاب اسلامی و راه امام (ره) را برگزیدند.

رئیس جمهور با تجلیل و قدردانی از همه آحاد مردم و نخبگان حوزه و دانشگاه و همچنین جوانان، نوجوانان و بانوان به دلیل حضور مقتدرانه و هوشمندانه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت برآمده از متن مردم است و دولت خود را خادم 70 میلیون ایرانی و 40 میلیون رأی دهنده می داند.

آقای احمدی نژاد خاطرنشان کرد: اینجانب خود را متعلق به همه مردم و خادم آنان می دانم و همه 40 میلیون ایرانی رأی دهنده، در خلق این حماسه، مفتخر و آحاد ملت ایران، عزیز هستند.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی وارد دوران جدیدی شده و در آستانه یک جهش بزرگ و همه جانبه قرار گرفته است، گفت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر ظرفیت ملی کشور را برای حرکت تکاملی به سمت تعالی و پیشرفت نشان داد و همه باید دست در دست هم و با عزمی راسخ، و با استفاده از تجربیات 30 سال گذشته، ایران اسلامی را به الگویی نمونه تبدیل کنیم.

رئیس جمهور عدالت را اصل ثابت و محور اصلی همه برنامه ها و اقدامات دانست و افزود: همه مردم شهروند درجه یک و در برابر قانون مساوی هستند و هیچ فرد یا گروهی نباید خود را فراتر از مردم و قانون بداند و بخواهد به منافع عمومی دست اندازی کند.

آقای احمدی نژاد احترام به مردم و رعایت حقوق آنان، خدمت بی منت به مردم،پاکدستی، صداقت، شجاعت، مهرورزی، و دفاع از مظلومان از دیگر ویژگیهای اصلی دولت اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیچ عاملی، مانع رشد و تعالی ایران اسلامی نخواهد بود و اراده ملت بر اراده همه بدخواهان غلبه خواهد کرد.

وی افزود: نمونه بارز غلبه اراده ملت، در موضوع هسته ای است که هرچه فشارها را بیشتر کردند، ملت مصمم تر شد و با اراده خود گامهای بزرگی برداشت و در اوج تحریم ها، ماهواره امید را نیز به فضا پرتاب کرد.

رئیس جمهور سپس به اولویتهای کاری دولت دهم در بخشهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، و سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: مفاخر علمی، ادبی و هنری و نخبگان حوزه و دانشگاه موتورهای حرکت جامعه هستند و حضور آنان در برنامه ریزیها نقش آفرین خواهد بود.

آقای احمدی نژاد تأکید کرد: اینجانب از همه افراد به ویژه نخبگان برای مشارکت فعال و همدل به منظور برنامه ریزی و اداره کشور دعوت می کنم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه حرکت شتابان به سوی پیشرفت و تعالی نیازمند تجدید نظر در برخی ساختارها بویژه ساختارهای اقتصادی است، گفت: طرح تحول اقتصادی یکی از طرحهای بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی است که مقدمه آن اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی و نظام توزیع، ارتقای ارزش پول ملی، و هدفمند کردن یارانه ها است.

آقای احمدی نژاد، حل مشکل اشتغال و مسکن بویژه برای جوانان، توجه به تولید ملی و تولید ثروت ملی را از اولویتهای اقتصادی دولت دهم برشمرد و خاطرنشان کرد: فضای عمومی جامعه باید فضای همراه با آرامش و امنیت، صداقت، نشاط و شادابی باشد و همبستگی ملی در کشور حفظ شود.

وی درخصوص سیاست خارجی دولت دهم نیز تأکید کرد: حضور فعال و قدرتمند در عرصه جهانی و مشارکت در مدیریت جهانی سرلوحه سیاست خارجی دولت خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به اظهارات خصمانه چند دولت زورگو در دوران انتخابات و بعد از آن افزود: ملت ایران، اهل منطق و گفتگو بر پایه کرامت و عدالت است اما هرگز بی صداقتی، خودخواهی، و بی ادبی را تحمل نخواهد کرد.

آقای احمدی نژاد تأکید کرد: اگر این دولتها گذشته را جبران کنند شاید راهی به دایره دوستی ملت ایران داشته باشند.

رئیس جمهور در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام راحل (ره)، از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و استواری ستودنی ایشان در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و بعد از آن، تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم وزیر کشور نیز در گزارشی از روندبرگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهید مقدمات انتخابات همزمان با جمع بندی و بررسی انتخابات گذشته از اواسط سال گذشته آغاز شد و وزارت کشور تمام امکانات خود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی انتخابات به کار گرفت.

آقای محصولی با تشریح اقدامات و فعالیتهای انجام شده گفت: در روز اخذ رأی و با توجه به حضور پرشور و بی نظیر مردم در انتخابات کوچکترین ناامنی رخ نداد و در طول ساعات رأی گیری مردم با امنیت کامل آرای خود را به صندوق انداختند.

وزیر کشور با اشاره به 4 مرحله تمدیدساعت رأی گیری تا ساعت 22 گفت: نتایج انتخابات نیز از ساعات اولیه 23 خرداد به اطلاع مردم رسید ضمن آنکه آمار تفکیکی نامزدها به تفکیک شهر و صندوق با جزئیات کامل از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور انتشار یافت.

آقای محصولی حضور ناظران شورای نگهبان، نمایندگان نامزدهای انتخاباتی و بازرسان وزارت کشور در کنار معتمدین و مجریان انتخابات را موجب دقت و نظارت چند لایه به شمارش آرا دانست و گفت: هنگام شمارش آرا به طور متوسط 14 نفر از جمله نمایندگان نامزدان حضور داشتند و با اعلام نتایج صندوق به صندوق، امکان تطابق آرا برای هریک از افراد حاضر در شمارش آرا بوجود آمد تا کوچکترین خطای احتمالی ردیابی و شناسایی شود.

وزیر کشور با اشاره به بازشماری ده درصد آرا برای جلب اعتماد کامل و تطبیق نتایج بازشماری با نتایج اعلام شده افزود: در باشکوه ترین انتخابات بعد از انقلاب اسلامی و با تأیید شورای محترم نگهبان قانون اساسی جناب آقای دکتر احمدی نژاد با اکثریت مطلق 24607461 رأی از مجموع 39399975 به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب شد و حماسه حضور 40 میلیونی و رکورد 85% حضور مردم در انتخابات ظرفیتهای جدیدی پیش روی مردمسالاری دینی قرار داد.


دوشنبه 88/5/12 .::. 5:59 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

 سلام

ماه شعبان ماه رسول خدا را به همه شما عاشقان رسول خدا تبریک میگوییم.

 

 

سوم شعبان تولد امام حسین علیه السلام بر همه عاشقان ان امام مبارک باد.


جمعه 88/5/2 .::. 12:49 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh