سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 215868

 

 

انا لله و انا الیه راجعون

با خبر شدیم که پدر حجت الاسلام والمسلمین محمد رحیمی یکی از اعضای محترم کانون الغدیر به دیار باقی شتافتند . این ضایعه را به ایشان تسلیت گفته و از خدای منان طلب رحمت و مغفرت برای پدرشان می نماییم .

پدر ایشان مرحوم  آقامعلی رحیمی یکی از کسانی بودند که از اول با حمایت از کانون و فعالیتهای فرهنگی نقش بی بدیلی در  تربیت نوجوانان و جوانان داشتند . به نحوی که جلسات دعا بخصوص دعای کمیل و آل یاسین در منزل این مرد شریف برگزار می شده است .

                                                         برای شادی روح ایشان  صلوات

 


شنبه 92/12/10 .::. 8:59 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
جمعه 92/11/4 .::. 2:6 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

همیشه جوانان و نوجوانان متدین به دنبال یک استاد اخلاق خوب میگردند تا بتوانند در سایه این استاد اخلاق رذایل اخلاقی خود را از بین ببرند و به مراتب بالای تهذیب برسند . خیلی مواقع آرزو میکنند ای کاش در کنار آیت الله بهجت بودند و از محضر ایشان استفاده میکردند یا در محضر آیت الله بهاء الدینی بودند و عارف می شدند چون اکثر انسانهای خوب و عارف دارای استاد اخلاق بوده اند و سالیان زیاد با استاد اخلاق مرادوه و رفت و آمد داشته اند .

با این وجود دسترسی به استاد اخلاق در خیلی از مواقع برای جوانها امکان پذیر نیست . بخاطر همین خداوند متعال استاد اخلاقی در کنار انسانها قرارداده که از محضر این استاد استفاده ببرند .و نام این استاد اخلاق نماز اول وقت است . بله نماز اول وقت بهترین استاد اخلاق انسانها میباشد. اما سوال اینجاست نماز اول وقت چگونه استادی می کند . چگونه رذایل را از ما میبرد . چگونه روح ما را میسازد .

 

                                                                                                                             ادامه مطلب...

سه شنبه 92/11/1 .::. 3:47 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
چهارشنبه 92/10/25 .::. 11:51 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

نگاهی به جریانی که هفت تیر بهانه‎اش بود برای تسویه حساب با هیات/
محمود کریمی را نشانه بگیر، امام حسین(ع) را بزن/ روایتی از پروژه خنثی سازی تاثیر اجتماعی چهره‏های محبوب و ارزشی

 بیش از یک هفته می‌شود که ماجرای تیراندازی حاج محمود کریمی در اتوبان شهید بابایی به مهمترین دغدغه برخی رسانه‌ها تبدیل شده است. انتشار اولیه خبر در یکی از سایتهای مسئله‌دار که سالهاست بین فعالیت و تعلیق دست و پا می‌زند خوراک خبری خوبی برای رسانه‌های ضد انقلاب و ضد دین درست کرد تا هر روز با آب و تاب بیشتری به این موضوع بپردازند.

 

                                                                                                                                 ادامه مطلب...

یکشنبه 92/10/22 .::. 9:5 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

به گزارش سایت عقیق، حاج منصور ارضی شب گذشته در مراسم دعای کمیل حرم حضرت عبدالعظیم در واکنش به هجمه های رسانه ای صورت گرفته علیه محمود کریمی، گفت: ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

 
این مداح اهل بیت در ادامه گفت: حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.
 
حاج منصور ارضی با بیان اینکه دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، اظهار داشت: دشمن کار می کند و عناصر تاثیرگذار را پیدا می کند،  تا آنها را ترور شخصیت کند، دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند.
رجانیوز

جمعه 92/10/20 .::. 8:43 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

لقمان حکیم در نصیحت به فرزندش راه به دست آوردن رضایت خدا و رسیدن به بهشت را اطاعت از خداوند دانسته است.

 

                                                                                       ادامه مطلب...

دوشنبه 92/10/16 .::. 7:55 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
<      1   2   3      >
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh