سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 215861

 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و سختیهای بوجود آمده در این سالها دشمن به این امر پی برد که نقش ولایت فقیه در حفاظت از این انقلاب و حفظ ارزشهای آن نقش بی بدیلی است . چه در بوجود آمدن انقلاب و چه در جنگ تحمیلی .

اما در اوایل  مبارزه با رژیم شاه و بعدازآن  جنگ تحمیلی اگر چه سخت بود اما سخت تر از آن فتنه های بود که بوجود آمد . چون در اوایل دشمن کاملا شناخته شده بود و مردم بخوبی شاه و رژیم آن را می شناختند و نیازی به اگاه کردن مردم نبود .بخاطر همین مردم با جان و دل در این راه آمدند و حسن نیت خود را با اهدا هزاران شهید در راه این انقلاب اثبات کردند .

بعد از اتمام جنگ و رحلت بیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره  با انتخاب مقام معظم رهبری مردم وارد امتحان جدیدی شدند امتحانی که در زمان مرحوم امام ره نیز تا حدودی وجود داشت و آن وجود دشمنان داخلی با ظاهری انقلابی بود و این کار بسیار مشکلتر از ایجاد انقلاب بود چون دیگر دشمن شاه یا صدام نبود که مردم بخوبی بشناسند .  و این امتحان سختی بود برای مردم اما مردم بخوبی این امتحان را پشت سر گذاشتند و پیروز شدند و علت مهم آن وجود رهبری بی نظیر بود که با راهنمایی های به موقع خود مردم را اگاه میکردند .حتی زمانی مانند فتنه هشتادو هشت که یکی از امتحانهای خیلی سخت بود . با پیروزی مردم بر فتنه گران پایان پذیرفت و علت مهم آن رهبری  بودند که به خوبی این جریان را هدایت کردند .

حال دشمنان پیش از پیش فهمیده اند که تا ولایت فقیه در این کشور وجود دارد نمی توانند به این کشور آسیب برسانند که این خود همان جمله معروف مرحوم امام بود که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. به خاطر همین دشمنان حملات شدیدی بر ضد ولایت فقیه آغاز کرده اند که یکی از آنها ترویج شایعات در مورد رهبری است . علاوه بر این به تازگی اقدام به دستکاری در سخنان مراجع و سخنرانان و مداحان کرده اند . و با تکه تکه کردن سخنان و در کنار هم گذاشتن آنها و بریدن قطعات سخنرانی آنها و ترکیب آنها اینگونه وانمود میکنند که بعضی از مراجع بر ضد رهبری و ولایت فقیه صحبت کرده اند . که یکی از این اعمال بی شرمانه آنها دستکاری در سخنرانی ایت الله وحید خراسانی است که با بریدن قطعه ای از فیلم سخنرانی ایشان و قراردادن در کنار قطعه ای از سخنرانی مقام معظم رهبری  کلیپ جدیدی درست کرده اند که به مخاطب بفهمانند که ایشان مخالف نظام و رهبری هستند . در صورتی که علما و مراجع بزرگ شیعه با اندک اختلافات فقهی که با هم دارند هیچموقع به همدیگر اهانت نمی کنند و قصد دشمن از این کار رودرو قرارد داند مراجع معظم تقلید مقابل یکدیگر است 

مورد بعد دستکاری در سخنان آقای دانشمند است که به قول خود ایشان از بین هزاران سخنرانی ایشان قطعاتی را جدا کرده و در کنار همدیگر گذاشته اند . تا وانمود کنند که ایشان برضد ولایت فقیه صحبت کرده اند .

و دها مورد دیگر . ولی اینحا هم دشمن به لطف خداوند متعال و هوشیاری مردم و ملت ایران شکست خواهد خورد .و ملت ایران در سایه مقام معظم رهبر ی پیروز خواهند شد . انشاء الله

کانون الغدیر شهدای انالوجه


شنبه 92/10/14 .::. 3:4 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
اوّلاً از برادران عزیز صمیمانه و از ته دل متشکّرم به‌خاطر اینکه همّت گماشتید براى بزرگداشت کسانى که حقّاً و انصافاً سرآمدان مردم روزگار ما به حساب مى‌آیند؛ یعنى شهدا و مجاهدان. خود این کار بسیار باارزش است؛ بزرگداشت شهیدان، احیاى نام آنان، تحقیق در مورد کارهاى آنها، تولید آثار مکتوب و تصویرى و صوتى و امثال اینها از زندگى آنها و از اقدامات و جهاد آنها، کارهاى بسیار باارزشى است. این فهرستى هم که سردار محترم بیان کردند(2) در مورد کارهایى که در این گردهمایى بنا است انجام بگیرد، فهرست خوبى است؛ همین کارها بسیار خوب است؛ منتها توجّه کنید که عمیق انجام بگیرد این کارها؛ یعنى صِرف تأمین یک عنوان نباشد، یعنى کاملاً با عمق، با فرصت، با دقّت، با وقت‌گذارى، با بهره‌گیرى از هنر از یک سو، و روح تحقیق از سوى دیگر، انجام بگیرد تا ماندگار و اثرگذار باشد. بنابراین کار، کار بسیار خوبى است؛ کار باارزشى است. البتّه من اطّلاع دارم که مازندرانى‌ها تا حالا هم گردهمایى‌هاى بسیار زیاد و متعدّدى در مورد شهدا در بخشهاى مختلف استان به صورت خودجوش و مردمى انجام داده‌اند، که خیلى باارزش است؛ این کار شما هم یک کار جمعى و بزرگ و با اهمّیّت است. ان‌شاءالله که موفّق باشید.

                                                                                                                             ادامه مطلب...

جمعه 92/10/13 .::. 7:43 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
<      1   2   3      
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh