سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 215708

حسنین هیکل: تاریخ ما را به خاطر رفتاری که با ایران داشتیم نمی بخشد

«تاریخ ما عرب ها را به خاطر رفتاری که با ایران داشته ایم به سختی بازخواست خواهد کرد». حسنین هیکل پژوهشگر و روزنامه نگار ارشد مصری با بیان این مطلب خطاب به الجزیره گفت: به نظر من رفتار ما در قبال ایران اشتباه بزرگی است که تا سطح جرم های تاریخی می رسد.
وی اضافه کرد: من در ابتدا با ایران دشمن بودم ولی این دشمنی به دوره وابستگی کامل ایران به آمریکا بازمی گشت. در چنین فضایی انقلاب ایران رخ داد و ما عربها با ایران به دشمنی پرداختیم ولی من علت آن را درک نمی کنم. ما (عرب ها) می گوئیم که برنامه هسته ای ایران ما را نگران کرده است- هر چند این مسئله از نظر من نگران کننده نیست- من آمارهایی درباره سلاح هسته ای اسرائیل در اختیار دارم. تعداد کلاهک های هسته ای اسرائیل بیشتر از کلاهک های هسته ای هند و پاکستان روی هم است. اسرائیل حتی از فرانسه و انگلیس نیز سلاح هسته ای بیشتری در اختیار دارد. این مسئله برای من آزاردهنده است که گفته می شود ایران به دنبال برنامه هسته ای و سلاح هسته ای است و این مسئله برای ما عرب ها نگران کننده است ولی سلاح های هسته ای اسرائیل که بیشتر از سلاح های ابرقدرت ها است ما را نگران نمی کند.
وی گفت: ما (عرب ها) دست به حملات تبلیغاتی علیه ایران زدیم، به حمله به ایران کمک کردیم، اجازه دادیم عملیات خرابکاری در ایران صورت گیرد که مشهورترین آن عملیات برای نجات گروگان های آمریکایی در سفارت آمریکا در ایران بود.

 

یکشنبه 88/7/26 .::. 8:6 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh