سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 215705

ما طرف آمریکا و ضدانقلابیم شما چرا بیطرف نیستید!

نصیحت مراجع عظام تقلید به عناصر فتنه گر برای توبه و جبران خیانت های خود، با خشم توام با انفعال کروبی مواجه شد. کروبی با انتشار نامه ای خطاب به آیت الله نوری همدانی- که تصادفا اول بار در سایت گویانیوز وابسته به سازمان سیا منتشر شد!- به مغالطه و تهدید پرداخت.
کروبی ضمن وارونه نویسی حوادث قبل و بعد از انتخابات و بی آنکه به خیانت های خود و طیفی از اعضای ستاد انتخاباتی اش در زمینه القای تقلب، مقابله آشوب طلبانه با رای مردم، دامن زدن به اغتشاش خیابانی و نهایتا ادعای تجاوز به بازداشت شدگان اشاره کند، به تخطئه مواضع انقلابی و هوشیارانه آیت الله نوری همدانی پرداخت. کروبی ادعا کرد که مواضع آیت الله نوری همدانی «برخلاف سیره سلف صالح از مراجع است» و «این خطر را پیش می آورد که با شبهه آفرینی نسبت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه منجر گشته و مفهوم کمک و تعاون به ارباب قدرت ]![ از حضرتعالی در برخی اذهان برداشت شود.»
این در حالی است که کروبی به خاطر خیانت های اخیرش مورد ستایش گروهک منافقین، سلطنت طلبان و انبوهی از مقامات و رسانه های آمریکایی و انگلیسی قرار گرفت و ستاد وی علنا در خدمت پروژه های جبهه ضدانقلاب خارجی قرار داشت. کروبی توضیح نداد که آیا دفاع از انقلاب، کمک به ارباب قدرت و قبیح است یا نقش آفرینی در پروژه استکبار جهانی و مفسدان سیاسی و اقتصادی؟!
کروبی با وجود اذعان به جایگاه علمی آیت الله نوری همدانی به عنوان استاد برجسته حوزه و مبارزات و زندان و تبعید وی، هجوم ضدانقلاب به اصل نظام و انقلاب را به «منازعه سیاسی معترضین و دولت» تعبیر کرد و از اینکه این مرجع تقلید هوشیار در برابر تحرک ضدانقلاب «بی طرف» نمانده ابراز ناراحتی کرد.
کروبی در نامه خود مدعی شد آیت الله نوری همدانی یکطرفه به قاضی رفته و این در حالی است که با گذشت 4 ماه از حوادث پس از انتخابات، اکنون بسیاری از مسائل روشن شده است. از ادعای گزاف تقلب 11میلیون رایی در انتخابات که هیچ سندی برای آن ارائه نشد! تا طفره از حضور در بازشماری تصادفی 10درصد آرا و تن ندادن به انتخابات 5/24میلیون نفری مردم و تحریک به درگیری میان طیف های مختلف اجتماعی- که منجر به حمله به مساجد، اماکن دولتی و شهروندان بی گناه شد- و تا آخرین سیاه بازی کروبی در طرح ادعای تجاوز و فراری دادن شاهد کذایی به خارج کشور و نهایتا دخیل بستن به شیخ آلت دست منافقین و مطرود حضرت امام(ره)!
انتشار نامه اخیر کروبی نشان می دهد که جریان فتنه گر پس از 4 ماه تقلا و تبلیغات در زمینه القای همراهی علما و مراجع با جریان فتنه، اکنون به آخر خط رسیده و مجبور به هتاکی و تهدید علیه مراجع شده است. افراطیون در مجلس خبرگان نیز با ضربه جانانه مشابهی مواجه شدند و حتی آقای هاشمی هم حساب خود را از آنها جدا کرد.
برگرفته از سایت کیهان


یکشنبه 88/7/26 .::. 8:9 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh