سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 215664


آیت الله مکارم شیرازی، امروز بعد از نماز ظهر و عصر در آخرین بحث تفسیر قرآن کریم در جمع روزه داران حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با اشاره به جنایات وهابی ها، آنها را از کفار بی رحم تر بیان کرده و اظهار داشتند: تقیه یک کار عاقلانه است؛ چرا که اگر انسان در محیطی که آدم های متعصب و خونخوار هستند، ایمان خود را اظهار کند، سرش را جدا خواهند کرد.
 
ایشان با بیان این که اسلام دستور به خطر انداختن جان انسان را نمی دهد، گفتند: این سخن وهابی ها که می گویند شیعه به تقیه قائل است، بسیار اشتباه است.
 
* تقیه سفارش قرآن است
 
این مرجع تقلید با اشاره به مومن حضرت موسی (ع)]مؤمن بنی اسرائیل[ که با تقیه، جان آن حضرت را از دست فرعون نجات داد، تصریح کردند: وهابی های افراطی می گویند اگر مؤمن حضرت موسی (ع) تقیه کرد در برابر کفار بود، شما شیعیان چرا تقیه می کنید؟ ما می گوییم وهابی ها از کفار بی رحم ترند، چرا که چند نفر از شیعیان را جمع کرده و با چاقو سر بریده اند، کدام کافر می تواند این کار را بکند، باید از شما بیشتر از کفار تقیه کرد.
 
استاد خارج فقه حوزه در ادامه سخنان خود با اشاره به وقوع سیل در پاکستان یادآور شد: سیل پاکستان را فرا گرفته و داد مردم همه جا بلند است اما این جمعیت وهابی سلفی بمب گذاری کرده و عده ای را کشته اند آیا از این نوع جنایات در دنیا سابقه دارد؟
 
* 11 سپتامبر ساخته شده وهابی ها است، نه مسلمانان 
 
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اعلان کشیش مسیحی مبنی بر آتش کشیدن قرآن ها، گفتند: این کشیش آمریکایی خیلی نادان است، چون آنهایی که داستان 11 سپتامبر را به وجود آوردند اقلیتی به نام وهابی هستند، مسلمانان کاری با آنها ندارند، شما چه کاری به اکثریت مردم دارید.
 
* ای کاش وهابیت پا نگرفته بود
 
ایشان تصریح کردند: ما ترور را اجازه نمی دهیم چه مسلمان باشد یا غیر مسلمان و ای کاش وهابیت پا نگرفته بود، چون در این صورت امروز اکثر مردم دنیا مسلمان شده بودند.
 
معظم له با هشدار به این کشیش مسیحی که نخواهید توانست قرآن را آتش بزنید، اظهار داشتند: بدانید اگر قرآن را آتش بزنید ما به موسی (ع) و عیسی (ع)  احترام می گذاریم، تورات و انجیل را از آنان می دانیم و هرگز اجازه نمی دهیم به انبیاء بی احترامی شود و یا کتابی سوزانده شود.
 
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: اگر در محیطی هستید که همصدا با شما نیستند، احساس تنهایی نکنید، چون کسی که خدا با او باشد، تنها نیست.
 
* در مسیر حق تنها نیستیم
 
ایشان افزودند: در محیط آلوده، آلوده نشدن افتخار است، نباید فکر کنیم در مسیر حق تنها هستیم و باید همرنگ جماعت شویم چون همرنگ جماعت شدن آلودگی و رسوایی است.
 
معظم له بیان داشتند: تنهایی در مسیر حق را باید از حضرت علی (ع) یاد گرفت، چون در زمانی که پیامبر اکرم (ص) تنها بود مسیر ایشان را ادامه دادند و هرگز همرنگ جماعت نشدند.

کشیش مسیحی
جمعه 89/6/19 .::. 1:42 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh