سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 215734
!

سایت اصلی جریان فتنه که به عنوان مهم‌ترین حامی میرحسین موسوی شناخته می‌شود، این لطیفه را تبدیل به واقعیت کرد و نوشت که اکثریت استقبال کنندگان از رئیس جمهور، از ایران و توسط قطار و اتوبوس به لبنان برده شده بودند.

به گزارش شبکه ایران، از صبح امروز و به دنبال استقبال بی‌سابقه و تاریخی مردم لبنان از رئیس جمهوری اسلامی ایران که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت، لطیفه‌ای میان کاربران اینترنتی دست به دست چرخید.

در این لطیفه عنوان شده بود که میرحسین موسوی در واکنش به استقبال باشکوه لبنانی‌ها از احمدی‌نژاد، بیانیه‌ای صادر کرده و در آن از حضور ایرانیانی که با کیک و ساندیس و توسط اتوبوس به لبنان برده شده بودند، خبر داده است!

این لطیفه با استقبال گسترده کابران اینترنتی مواجه شد و در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، نت ایران، کلوب و گودر (گوگل ریدر) بارها "بازنشر" شد.

با این حال، دقایقی پیش سایت اصلی جریان فتنه که به عنوان مهم‌ترین حامی میرحسین موسوی شناخته می‌شود، این لطیفه را تبدیل به واقعیت کرد و نوشت که اکثریت استقبال کنندگان از رئیس جمهور، از ایران و توسط قطار و اتوبوس به لبنان برده شده بودند!!

سایت "بالاترین" ضمن انتشار این مطلب، در دست داشتن پوسترهایی که به زبان فارسی به احمدی‌نژاد خوش آمد گفته شده بود را دلیل اثبات مدعای بامزه خود دانسته است. این درحالی است از هفته‌ها پیش پوسترهای رئیس جمهور ایران به صورت دوزبانه عربی و فارسی در بیروت نصب شده و به احمدی‌نژاد خوش‌آمدگویی صورت گرفته است.

فعالان سیاسی معتقدند عدم موفقیت جریان فتنه در بازسازی و احیای آشوب‌های خیابانی موجب شده تا این افراد تعادل روانی خود را از دست بدهند و مطالب عجیب و در عین حال بامزه‌ای را منتشر کنند.
 


چهارشنبه 89/7/21 .::. 4:33 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh