سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 215745
 

دبیر کل جامعه وعاظ گفت: زورمداران و زرمداران که همیشه حاکمان خود فروخته را با زر و زور تحت سیطره خود قرار می‌دهند، نتوانستند احمدی نژاد و سیدحسن نصرالله را بخرند و آنها با مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه بلای جان جنایتکاران و صهیونیزم‌ هستند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر احمدی نژاد به لبنان، گفت: آمریکا امروز از دو فرد به شدت وحشت دارد که یکی احمدی نژاد در ایران و دیگری سید‌حسن نصرالله در لبنان است.

وی اظهار داشت: در لبنان فصل جدیدی از تحولات در حال شکل‌گیری است و این نقطه عطفی که در تحولات اخیر لبنان پیش می‌آید از جهات مختلف سیاسی، اقتصادی مورد توجه است.

دبیرکل جامعه وعاظ ادامه داد: ترس آمریکا و اسرائیل از لبنان و ایران که نماد مقاومت هستند زیاد است و نزدیکی آن دو به هم وحشت آنها را بیشتر می‌کند؛ جبهه استکبار همیشه از ارتباط و نزدیکی مسلمین احساس خطر می‌کند و در طول تاریخ همواره سیاست اختلاف‌افکنی میان ملت‌های مسلمان را در دستور کار خود داشته است.

وی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات ائمه، بیان داشت: با زورگویی و قلدری نمی‌شود در جهان حکومت کرد همچنین با زور نمی‌توان نطفه حرام یک کشور را در منطقه منعقد و آن را به عنوان ژاندارم در منطقه تثبیت کرد.

حجت‌الاسلام شجونی بیان داشت: زورمداران و زرمداران که همیشه حاکمان خود فروخته را با زر و زور تحت سیطره خود قرار می‌دهند، نتوانستند احمدی نژاد و سیدحسن نصرالله را بخرند، آنها با مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه بلای جان جنایتکاران و صهیونیزم‌ هستند.

وی به سفر دو ماه قبل خود به لبنان و ملاقات با سید‌ حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: سید‌حسن‌ نصرالله به بنده گفت که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد حرکتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهد با واکنش حزب‌الله قدرتمند مواجه خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ماهیت ارتباط بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و لبنان از جنس دیگری است و پیوند عمیقی بین ملت و دولت‌های این دو وجود دارد، ایران نیز نسبت به سرنوشت لبنان و حزب‌الله بی‌تفاوت نخواهد بود.

وی یکی از آثار سفر رئیس‌جمهوری را خط بطلان کشیدن به روند مذاکرات سازش عنوان کرد و افزود: شکست این مذاکرات نتیجه اصلی این سفر است.

حجت‌الاسلام شجونی در ادامه به سفر خود به جنوب لبنان اشاره کرد و گفت: در جنوب لبنان احساس می‌کردم در یکی از استان‌های ایران هستم، تصاویر حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و احمدی نژاد و شهید چمران در جای‌جای لبنان به چشم می‌خورد.

وی افزود: سید‌حسن نصرالله با افتخار به بنده گفت که سرباز حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای هستم و این حرف فشار خون دشمن را بالا برده و بسیار برایش سنگین است.

دبیر کل جامعه وعاظ در پایان گفت: همه با هم با اتحاد و مقاومت تا نابودی غده سرطانی اسرائیل ایستادگی خواهیم کرد.
 


چهارشنبه 89/7/21 .::. 5:8 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh