سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 215569
مقام معظم رهبریسلام بر نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)  سید علی خامنه ای

سه شنبه 88/9/24 .::. 12:20 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

السلام  علیک یا روح الله

 

حضرت امام خمینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

گزارش تحلیلی-خبری کیهان از خروش انقلابی دانشجویان انقلابی در پی هتک حرمت حضرت امام (ره)
دانشجویان: صبر انقلابی فرزندان خمینی (ره)فتنه ها را فرو می بلعد

سرانجام پرده آخر از نمایش نامه تلخ فتنه سبز در مراسم بزرگداشت 16 آذر دانشگاه تهران به نمایش درآمد. این مراسم که همراه با هتاکی به استوانه راستین انقلاب بود توسط سبزپوشانی اداره می شد که عکس های خندان موسوی و کروبی را بالای سر گرفته بودند. توهین های مکرری که در این تجمع غیرقانونی با شعارهای ساختارشکنانه و ضرب و شتم دانشجویان همراه شده بود از سوی فرقه موسوی صورت می گرفت؛ همان موسوی مدعی خط امام(!)، همان که خود را میراث دار و صاحب انقلاب و خط امام (ره) معرفی می کرد. اما اکنون و در حالی که دست پروردگان و اوباش به استخدام گرفته شده فتنه انگیزان به اسطوره انقلاب توهین کرده و عکس های مبارکش را در مقابل دوربین های بیگانه به آتش می کشند، تنها و تنها از یک واقعیت پرده برداشته می شود. این رویداد، رونمایی از چهره حقیقی مدعیان خط امام (ره) است. همان ها که امروز تمجید نخست وزیر اسرائیل و اوبامای جنایتکار و منافقین خونخوار را مدال افتخار کرده و بر سینه آویخته اند. این اتفاق اما خیرات و برکاتی هم داشت. نمایش حقیقت باطنی سران فتنه و هواداران غوغا سالار آنان و شکستن اعتبار پوشالی فتنه جویان که با خروش یک پارچه دانشجویان متدین و وفادار به آرمان های امام راحل به یک فضاحت تمام عیار اخلاقی و اعتقادی برایشان تبدیل شد، برجسته ترین برکت این رخداد نامیمون است، باشد که این خروش به جشن محاکمه و محکومیت سران فتنه پیوند بخورد. حال بایستی به سفارش حضرت روح الله عمل کرد و این غرور انقلابی را پایدار داشت. و اما دانشگاه های کشور در این روزها حال و هوای دیگری داشتند. در این روزها موج اعتراض به هتاکی های صورت گرفته به مقدسات در روز 16 آذر، همراه با سوگواری های سراسری ، دانشگاه ها و حوزه های علمیه را در برگرفته است. سکوت و توجیه سران فتنه نیز نتوانسته است این خروش فراگیر را آرامش بخشد. اکنون توده های دانشجو که قرار بود طبق سناریوی فرقه موسوی روز 16 آذر را به چالشی برای نظام تبدیل کنند آن چنان خروشیده و غضبناک اغتشاش گران شده اند که جز با محاکمه فتنه گران آرام نخواهند گرفت. تشکل های دانشجویی در روزهای اخیر میدان دار اعتراضات دانشجویانی هستند که غرور انقلابی شان را در فریادهای رسا و آتشین خویش علیه فتنه گران و ولایت ستیزان رها ساخته اند .
در این گزارش به بخشی از موضع گیری های صورت گرفته روزهای اخیر اشاره می شود.
دفتر تحکیم وحدت :پاسخ افرادی که
بی حرمتی به ساحت مقدس امام کردند را با سیلی محکم خواهیم داد .
به گزارش شبکه خبر دانشجو بخشی از متن بیانیه دفتر تحکیم وحدت که خطاب به ملت ایران نوشته
شده ، به شرح زیر است :
سوالی را که در اینجا باید مطرح کرد این است که آیا این عده قلیل که خود را پشت نمادها و رنگ ها مخفی نموده اند توان مقابله با تفکر خمینی عزیز را دارند، افرادی که علی رغم هشدارهای جدی به آقایان، مسئولیت شاخه دانشجویی ستاد انتخاباتی آنها را به دست گرفته و عنان فضای سیاسی را از دست ایشان ربودند .
آیا سران بی خبر از همه جای این عده می توانند اتفاق تاسف باری را که در روز روشن و در برابر دیدگان دانشجویان صورت گرفته، انکار نمایند. آیا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، سخنان و اقدام بی شرمانه اعضای شاخه دانشجویی ستاد آقای کروبی را در صحن این دانشگاه فراموش کرده اند که آقای کروبی در نامه به رئیس صدا و سیما با فرار رو به جلو سعی در به حاشیه کشاندن این جرم بزرگ را دارد؟ آیا این قلیل افراد، سرگذشت نهضت آزادی و منافقین را به چشم خود ندیده اند؟
بی شک نسل برآمده از تفکر خمینی کبیر اجازه تعدی به مقدسات خود را نمی دهد و پاسخ این افراد خارج از مدنیت را با سیلی محکم خواهد داد تا درس عبرتی برای هم مسلکان و سرانشان باشد !
دفتر تحکیم وحدت ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، توهین به ساحت امام راحل را در صحن مقدس دانشگاه شدیدا محکوم نموده و خواهان برخورد جدی و بدون اغماض مسئولین و دانشجویان با این قبیل افراد خود فروخته می باشد .
اتحادیه های دانشجویی هتک حرمت امام(ره) توسط حامیان موسوی را محکوم کردند
نمایندگان 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی طی نشستی مطبوعاتی هتک حرمت به ساحت امام راحل از سوی حامیان موسوی در روز 16 آذر را محکوم کردند .
به گزارش فارس، نشست مطبوعاتی اتحادیه های دانشجویی در اعتراض به هتک حرمت امام راحل عصر روز شنبه با عنوان »خمینی کبیر؛ تا ظهور منتظر » به همت معاونت سیاسی مقام معظم رهبری با حضور عباس انسانی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت،
محمد جواد اخوان نماینده بسیج دانشجویی، علیرضا آرانی نژاد دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، مسعود براتی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و مرتضی علیپور نماینده اتحادیه
انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تهران برگزار شد .
¤ انسانی: اهانت به امام نمونه دیگری از تناقضات رفتاری مدعیان خط امام بود
در این نشست عباس انسانی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: در وقایع اخیر برخی افراد سعی می کردند تحت لوای حضرت امام خود را پنهان کنند و اهداف و منویات سیاسی و حزبی خود با این عنوان پیش ببرند و متاسفانه شعارهایی علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند .
وی افزود: در راس این اقدامات هتک حرمت به ساحت مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که موجب شد خشم دانشجویان انقلابی و مردم مسلمانی که در مقاطع مختلف پایبندی خود به آرمان های امام را نشان داده بودند برانگیخته شود تا پاسخ کوبنده ای نسبت به این اقدامات داشته باشند .
¤ اخوان: مدعیان خط امام در قبال اهانت ها سکوت کرده اند
محمد جواد اخوان نماینده بسیج دانشجویی نیز در این نشست مطبوعاتی اظهار داشت: امام خمینی احیاگر اسلام ناب در قرن اخیر بود و توانست اسلام را که سال های سال از سوی حکام طاغوت و اندیشمندان وابسته از عرصه سیاسی، اجتماعی جهان معاصر دور مانده بود به عرصه برگرداند و شرایط تحقق اسلام ناب محمدی را که ایده آل انقلاب بود، فراهم کند .
اخوان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت امام راحل از سوی حامیان موسوی و با بیان اینکه چنین اقداماتی به مقام شامخ امام خمینی خللی وارد
نمی کند، به واکنش های مدعیان خط امام به این اقدام اشاره کرد و گفت: مدعیان خط امام که برخی از آنها در راس اتفاقات و حوادث پس از انتخابات قرار دارند در قبال این اهانت به امام راحل سکوت کردند .
وی اضافه کرد: این افراد چند سال قبل که به یکی از بستگان امام راحل اهانت شده بود با جنجال و فعالیت رسانه ای جریان اصولگرایی را تحت حمله خود قرار دادند. اما امروز در قبال این اهانت سکوت کردند .
نماینده بسیج دانشجویی درباره واکنش موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی نسبت به اهانت به ساحت امام راحل تصریح کرد: این موسسه به جای واکنش به این حرکت و اتخاذ موضع اصولی و به موقع دچار سیاسی بازی شده و سکوت کرده و این موضوع را انکار می کند و به دلیل همبستگی های سیاسی و همبستگی های خانوادگی نتوانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و فقط موضع گیری های سیاسی داشتند .
اخوان با بیان اینکه امام خمینی بر اساس وصیت نامه خود مسئولیت حفظ آثار خود را به سید احمد خمینی سپرده بودند، تاکید کرد: بعد از رحلت ایشان دلیلی ندارد که کسی این مسئولیت را در انحصار خود قرار دهد .
وی افزود: موسسه تنظیم و نشر آثار امام از چاپ و انتشار کتاب هایی که از اندیشه امام نشأت گرفته اما با مواضع این موسسه مخالف است، جلوگیری می کند .
¤ آرانی نژاد: اجازه نخواهیم داد اقدامات افراطیون بیش از این ادامه پیدا کند
علیرضا آرانی نژاد دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حوادث پس از انتخابات 22 خرداد یادآور شد: عده ای که پرچم خط امام(ره) و قانون مداری بلند کرده بودند بعد از انتخابات اولین اشخاصی بودند که از این حرف برگشتند و
قانون گریزی کردند و رفته رفته قانون شکنی ها و هتک حرمت های آنها بیشتر شد .
وی با اشاره به زیر سئوال بردن آرمان های امام(ره) از سوی حامیان موسوی در روز قدس، گفت: هتاکی این افراد که در دوران اصلاحات نمونه آن زیاد دیده شده بود، در روز 16 آذر و با هتک حرمت به ساحت مقدس امام (ره) انقلاب اسلامی به اوج خود رسید .
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن اهانت به امام راحل از سوی حامیان موسوی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد اینگونه اقدامات بیش از این ادامه پیدا کند .
وی درباره نقش سران فتنه در هتاکی به امام(ره) و ولایت ستیزی، با بیان اینکه ممکن است برخی بگویند عده ای در داخل کشور محور توطئه هستند اما از این موضوع آگاهی ندارند، تاکید کرد: سران فتنه در حوادث پس از انتخابات سوء استفاده حداکثری دشمن و سوت و کف زدن و حمایت اوباما و کشورهای بیگانه از موسوی و جریان فتنه را مشاهد کردند و همه این موارد نشان می دهد که تمام اعمال سران فتنه با علم انجام گرفته است .
¤ براتی:اهانت کنندگان به تمثال امام(ره) باید مورد پیگرد قرار بگیرند
مسعود براتی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اهانت حامیان موسوی به تصویر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز 16 آذر، اظهار داشت: این اتفاق روحیه و روان مسلمانان، انقلابیون و آزادی خواهان جهان را آزرده است و با حاشیه سازی رفع نمی شود .
وی با طرح این پرسش که مگر هتک حرمت به جایگاه رهبری و ولایت فقیه کم صورت گرفته بود؟ افزود: بعد از خطبه های قاطع و صریح مقام معظم رهبری در نماز جمعه، جریان فتنه نسبت به خطبه ها هتک حرکت کرد و برخی نخبگان نیز با سکوت خود آن را تائید کردند، در حالی که حجت برای نخبگان تمام شده بود، چه آنکه زمانی که راس این جریان در تلویزیون آرمان فلسطین که اصول اولیه انقلاب و امام(ره) بود، زیر پا گذاشت برخی نخبگان به راحتی سکوت کردند .
این فعال دانشجویی درباره ریشه این گونه اقدامات واهانت ها، گفت : زمانی که این جریان کار خود را با تلاش برای حذف اسلامیت نظام شروع شد، هتک حرمت به امام(ره) راحل شروع شد .
براتی با تاکید بر لزوم عدم خلا در چرخه تولید علم با این گونه اقدامات، تصریح کرد: این اتفاق موجب شد که عده ای از این فضا سوء استفاده کنند و کلاس های دانشگاه ها را به تعطیلی بکشانند .
¤ علیپور: لیدرهای جریانات اخیر دانشگاه تهران با یک تشکل دانشجویی افراطی ارتباط دارند
مرتضی علیپور نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل درباره هتک حرمت ساحت امام خمینی (ره) از سوی حامیان موسوی اظهار داشت : چرا جریانی که خود را پیرو خط امام می داند، زمینه را فراهم می کند تا در این جریان نسبت به شخص امام راحل هتاکی شود؟
وی با طرح این پرسش که این چه جریانی است که به راحتی در آن این اتفاقات می افتد؟ اضافه کرد: برخی از سران این جریان در قبال هتاکی ها به گونه ای
موضع گیری کردند و صدا و سیما را مقصر دانستند، چه آنکه وقتی صدا و سیما، اعتراضات و آشوب های خیابانی، ضرب و شتم نیروهای بسیجی و مردم و همچنین هتاکی این گروه ها نسبت به امام را نشان می دهد این افراد اعتراض می کنند و می گویند صدا و سیما نسبت به امام راحل هتک حرکت کرده است، اما آیا در این مورد، امام راحل توسط صدا و سیما هتک حرمت شده یا اینکه صدا و سیما حریم این جریان فتنه را هتک کرده که این جریان در مقابل صدا و سیما موضع می گیرد .
وی ضمن انتقاد از مسئولان دانشگاه تهران به دلیل عدم برخورد با دانشجویان افراطی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه تهران مسائل پیش آمده در روز 13 آبان و در سر در این دانشگاه را بررسی نکردند و با کسی که وارد دانشگاه می شود و به تمام مقدسات و آرمان های ما توهین می کند، هیچ برخوردی نکردند .
وی ضمن محکوم کردن هتاکی حامیان موسوی به تمثال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید با کسانی که زمینه این هتاکی ها را فراهم کرده اند، طبق قانون برخورد شود و ما نیز این موضوع را مطالبه می کنیم و پیگیر آن هستیم .
علیپور افزود: لیدرهای جریانات اخیر دانشگاه تهران به این تشکل خاص وصل هستند اما چرا این تشکل باید اجازه فعالیت داشته باشد در حالی که از اساس، فعالیت آن غیرقانونی است .
وی ضمن درخواست از مسئولان دانشگاه تهران برای برخورد با این تشکل افراطی تصریح کرد: به عنوان جنبش دانشجویی این خواسته را داریم که مسئولان دانشگاه تهران در این خصوص به دانشجویان پاسخ دهند .
علیپور درباره وظیفه دانشجویان مسلمان و انقلابی در فضای فعلی اظهار داشت: باید رد دانشگاه ها فضایی صمیمانه و همراه با آرامش و منطق و به دور از هیاهو ایجاد کنیم تا خط و مرز منتقدین نظام و سیستم فعلی با معارضین و مغرضین جدا و مشخص شود .
روش وبلاگی اعتراض به هتک حرمت ساحت امام آغاز شد
به منظور محکوم کردن و اعتراض به این قبیل اعمال قبیح و زشت و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری از همه وبلاگ نویسان و قلم به دستان متعهد که وظیفه ای در خور یک انسان آزاده دارند دعوت می شود تا با حضور در این خروش وبلاگی رسالت خود را به انجام رسانند .
نویسنده وبلاگ » یادداشت های یک خبرنگار » در آخرین به روز رسانی وبلاگ شخصی خود اقدام به راه اندازی یک خروش وبلاگی با عنوان «خروش وبلاگی در اعتراض به هتک حرم ساحت امام روح الله» منتشر کرده است .

 

سه شنبه 88/9/24 .::. 12:16 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

058_t1.jpg 

سلام

یه عکس قدیمی براتون گذاشتیم میشناسید

حاج آقا فلاحتی

این مراسم افتتاح نوارخانه کانون می باشد که حاچ آقا دارند یاد داشت مینوسند

منتظر عکسهای جدید باشید


دوشنبه 88/9/2 .::. 12:17 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh