سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون الغدیر شهدای روستای انالوجه
<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 215756

 

دالانکوه

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

                                                                                                                    ادامه مطلب...

سه شنبه 93/2/9 .::. 5:38 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

 گاهی خداوند در زندگی برای ما، فرصت های ویژه برای بازگشت می گذارد مثلا بعضی مغازه ها در زمان هایی جنس هایشان را تخفیف می دهند. خداوند در بعضی از مناسبت ها به بهشت چوب حراج می زند و بهشت را ارزان در اختیار انسان قرار می دهد. این زمینه سازی گاهی مکانی است مثلا زیر قُبه ی امام حسین (ع)دعا مستجاب است یا ثواب نماز در مسجدالحرام چند برابر است. گاهی این زمینه سازی زمانی است مثلا ثواب عبادت در شب قدر بیشتر از هشتاد سال است یا روزه ی ماه رجب ثواب زیادی دارد.
خداوند سه ماه از سال ( به تعبیری سه تا سرازیری) را برای صلح و آشتی قرار داده است :رجب ،شعبان و رمضان .در ماه رجب شب لیلةالرغائب، اولین شب جمعه ماه رجب،شب اول ماه ،سیزده رجب بیست و هفت رجب و اعتکاف را داریم .در ماه شعبان شب نیمه شعبان و مناسبت های مختلف را داریم . در ماه رمضان تمام نفس های ما عبادت و خواندن یک آیه قرآن ثواب تلاوت تمام قرآن را دارد.

 

                                                                                                                             ادامه مطالب


شنبه 93/2/6 .::. 5:45 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. از حضرت رسول (صلى الله علیه و آله) روایت شده که: ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌گردد و غضب الهى از او دور می گردد و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته گردد.

 

                                                                                              ادامه مطالب


شنبه 93/2/6 .::. 5:25 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

سوال – من پسر 20 ساله ای هستم که دوسال است عاشق دختر هجده ساله ی همسایه مان هستم . با او تلفنی صحبت می کنم . نمی دانم چرا تا سر این صحبت ها باز می شود همه ی فکرها به سمت هوس کشیده می شود . ما بیش از دوسال است که فقط تلفنی با هم صحبت می کنیم و گاهی هم او را در مراسم عمومی می بینم . قصد ما ازدواج است . هر دو خانواده از این موضوع خبر دارند . آیا این رابطه گناه است ؟ بودن ما در کنار هم باعث شده است که ما از بسیاری از انحرافات دور بمانیم . خدا اینقدر مهربان است که ارتباط ما را گناه نداند . بنظر من خدا او را سرر اه من گذاشته است.

 

 

                                                                                         `جواب در ادامه مطلب...

شنبه 93/1/30 .::. 3:17 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

سوال – می خواستم بدانم آقای ماندگاری وقتی در خیابان راه می رویید به چه صورتی راه می رویید ؟ یعنی سرشان را بالا می گیرند و می روند یا سرشان را پایین می اندازند و می روند ؟ اگر ایشان در پیاده رو شلوغ که نود و پنج درصد خانم های آن خیابان بد حجاب هستند که نه می توانند سرشان را بالا بگیرند و نه می توانند پایین را نگاه کنند قرار بگیرند ، چه عکس العملی دارند ؟

 

                                                                                                        ادامه مطلب...

چهارشنبه 93/1/27 .::. 7:11 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

حاتمی‌کیا با هوشمندی تنها 48 ساعت از زندگی چمران را به تصویر می‌کشد. 48 ساعتی که قطعا در تاریخ سیاسی کشورمان تکرار شدنی نیست. مصطفی چمران یکی از پرچالش‌ترین شخصیت‌های سیاسی تاریخ معاصر کشورمان است. هم دانشمند است هم عارف، هم سیاستمدار است هم چریک و ...

 
تصویرسازی چنین شخصیتی در زمان دراماتیک 48 ساعته به هیچ وجه امکان پذیر نیست و فیلمی بیوگرافیک لازم دارد. این که حاتمی‌کیا 48 ساعت از زندگی چمران را انتخاب کرده، می‌تواند 2 دلیل داشته باشد:
 
اول آنکه حاتمی‌کیا شرایط به تصویر کشیدن تمام ابعاد شخصیت چمران را نداشته و همچنین اصولا برای به تصویر کشیدن تمام ابعاد شخصیت چمران، حتی یک سه گانه هم کم است.
 


چهارشنبه 93/1/27 .::. 6:58 صبح .::. مدیریت .::. نظرات ()

 

 

سوال – چطور بعضی ها می توانند بر شهواتشان غلبه کنند و بنده خدا باشند ولی من بنده ی شهواتم هستم ؟ من اهل نماز و روزه هستم ولی در مقابل شهوات کم می آورم

 

 

                                                                                                       جواب سوال در ادامه مطالب


چهارشنبه 93/1/20 .::. 5:26 عصر .::. مدیریت .::. نظرات ()
<      1   2   3   4   5      >
درباره ما

فروشگاه اینترنتی رزوه مارکت ارائه دهنده برنج و چای ایرانی و روغن حیوانی انالوجه تحویل درب منزل آدرس : basalam.com/rozveh